همسر هادی نوروزی:برای شایعه پردازان متاسفم

همسر هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس،هرگونه مصاحبه با رسانه ها درخصوص علت فوت همسر خود را تکذیب کرد و نسبت به آنچه به نام وی و به دروغ در برخی از رسانه هاو شبکه های مجازی منتشر شده است، ابراز تاسف کرد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛درحالی که تنها چهار روز از فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس گذشته و جامعه فوتبال ایران همچنان در شوک این خبر تاسف بار قرار دارد،برخی افراد در اقدامی هدفمند و غیر اخلاقی به نقل از همسر این فوتبالیست شایعات و ادعاهایی را در رسانه ها و شبکه های مجازی درمورد علت فوت وی منتشر کردند. 
خانم ابراهیم پور همسر هادی نوروزی که هنوز از بهت و حیرت فوت ناگهانی پدر فرزندانش خارج نشده است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از دروغ پردازان و شایعه سازان خواست که دست از این کار برداشته و بیش از این موجب رنجش خانواده هادی و روح آن مرحوم نشوند.
وی با ابراز تعجب و انزجار از انتشار وسیع شایعات بی اساس در روزهای گذشته درمورد علت مرگ هادی نوروزی و دروغ پردازی ها به نقل از همسرش،گفت:درحالی که پزشک بیمارستان دلیل فوت را اعلام کرده،مطالبی به دروغ به نقل از هادی و من مطرح می شود که همه را ناراحت کرده و روح هادی را آزار می دهد.
همسر هادی نوروزی با بیان اینکه با ازدست دادن پدر فرزندانش،همه تمرکز خود را به بزرگ کردن یادگاران هادی (هانی و هانا) معطوف خواهد کرد،گفت: از همه دوستداران هادی می خواهم به من در این کار مهم کمک کنند و با برخی رفتارها و سخنان ناشایست و شایعه سازی موجب رنجش روح آن مرحوم وخانواده اش نشوند.
هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه هفته گذشته به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. 
منبع:ایرنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار