رضا یزدانی در شب کنسرتش جشن تولد گرفت

کنسرت رضا یزدانی شب گذشته 19 مهر با غافلگیری جشن تولدش همراه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا یزدانی شب گذشته 19 مهر با نیم ساعت تاخیر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت خود را اجرا کرد.

در ابتدای این مراسم رضا یزدانی با قطعه «بانوی من» وارد صحنه شد و ضمن سلام و خوش آمد گویی ترجیح بند یکی از قطعاتش را برای بیان احساسش انتخاب کرد و گفت: وقتی هستین خوب خوبم؛ مرسی که همیشه با حضور گرمتون گروه ما را همراهی کردید و تنها نگذاشتید.

ترانه‌های اجرایی این کنسرت با رأی و نظر طرفدارانش انتخاب شده بود که این امر باعث شد قطعاتی را که تاکنون در هیچ برنامه و کنسرتی اجرا نشده بود را بخواند.

همان طور که رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرده بود، دکور بسیار زیبا و متفاوتی طراحی شده که این امر به نوبه خود باعث متفاوت شدن این کنسرت شده است.

در ادامه مراسم دومین قطعه اجرایی توسط رضا یزدانی تحت عنوان «هذیون» اجرا شد که با استقبال هوادارانش قرار گرفت.

قطعه سوم از دو آهنگ از اولین و دومین آلبوم رضا یزدانی به نام‌های «پرنده بی‌پرنده» و «هیس» ترکیب شد که از آلبوم دوم «دنیای وارونه» و آلبوم اول قطعه «پرنده بی‌پرنده» انتخاب شده بود.

در این کنسرت قطعاتی همچون یخبندونای قطبی چشمات، آهنگ قدیمی، رفت که رفت، طهران ،تهران، بی‌منطق، مهتاب تو فانوس، شک میکنم، یکی در میون/شبنم بیداری، ترانه آوانگارد، قوی سیاه/دیوونه، حرف‌های بی‌مخاطب، کی فکرشو میکرد،سیگار پشت سیگار، کوچه ملی کافه بهشت،کاشف اجرا شد.

بعد از اجرای بخشی از قطعات علی اوجی تهیه کننده آثار و کنسرت‌های رضا یزدانی بعد از خوش آمد گویی به حضار نماهنگی را در سالن پخش کرد که خودش و تعدادی از نوازندگان رضا یزدانی روز تولدش را تبریک گفتند و حضار سالن یک صدا ترانه «تولدت مبارک» را خواندند که غافلگیری و احساسی شدن رضا یزدانی را در پی داشت، علی اوجی در ادامه به آلبوم آینده رضا یزدانی اشاره کرد و گفت: یزدانی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا این آلبوم در اسفند ماه سال جاری منتشر شود؛ همچنین به مناسبت بزرگداشت حافظ قطعه «حافظ» را که برای اولین بار در جشن تصویر دنیای هنر اجرا کرده بود را خواند.

در انتهای مراسم مثل همیشه با قطعه «خلیج فارس» از طرفدارانش خداحافظی کرد.
 
لازم به ذکر است هنرمندان حاضر در این کنسرت لادن طباطبایی، کامران تفتی، محسن کیایی، آزاده زارعی، شبنم فرشادجو، سپیده اعلایی، علیرضا باران (ترانه سرا)، میثم یوسفی (ترانه سرا)، حسن علیشیری (ترانه سرا)، میثم یوسفی(ترانه سرا) و سوزان عزیزی.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
خیلی دلتون بخواد اقای خاص معرکه است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
دیگه از این بابا با این صداش و سبک خواندنش بهتر ندارید .!
آخرین اخبار