یزد؛

توزیع کارت آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از آغاز توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت در سال 1394 خبر داد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حبیب اله کارگر در خصوص توزیع کارت آزمون گفت: توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 27-7-1394 آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 29-7-1394 ادامه می یابد. 

وی افزود: مرحله كتبی سومین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394 به صورت هماهنگ كشوری در مورخ 3 آبان ماه سالجاری برگزار می شود.

کارگر با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون ها می توانند از تاریخ 27-07-94 تا تاریخ 29-07-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه وکارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.
  
کارگر بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبی و كسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان برای شركت در آزمون عملی باید به حوزه های تعيين شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: توزیع ، کارت ، جلس ، فنی حرفه ای ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.