حاجی هاشمی: جوجیتسو بدون دخالت آقایان تعلیق نمی‌شود

کاپیتان تیم ملی جوجیتسو کشورمان معتقد است که این رشته ورزشی تعلیق نشده است و آقایان تلاش نکنند که جوجیتسو را نابود کنند.

حاجی هاشمی: جوجیتسو بدون دخالت آقایان تعلیق نمی‌شود
ایمان حاجی هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، اظهار کرد: تلاش کردم در این مدت سکوت کنم تا مشکلات جوجیتسو را بیشتر نکنم، اما در این چند وقت اخیر آقای رستمیان و دوستانش تظاهر می‌کنند که این رشته تعلیق شده، اما اینطور نیست و من اعلام می‌کنم که این رشته تعلیق نشده است.

 وی افزود: رستمیان از سمت خود برکنار شده است و هیچ گونه حق اظهار نظر درباره این موضوع را ندارد. این رشته به هیچ وجه تعلیق نمی‌شود مگر آنکه همین آقایان دستی‌دستی این رشته را به حالت تعلیق در بیاورند.

کاپیتان سبک مبارزه تیم ملی کشورمان بیان کرد: آقای رستمیان  در پنج سال حضور خود در جوجیتسو کشورمان نه تنها کار مفیدی انجام نداد و بلکه فقط به ضرر این رشته کار کرد. وزارت ورزش و جوانان متولی این رشته است و باید درباره این رشته تصمیم‌گیری کند و برخی افراد برکنارشده حق اظهار نظر ندارند.

حاجی هاشمی درباره توهین‌های برخی از ورزشکاران به مؤسس این رشته اظهار کرد: کاکاوند و شورای عالی فنی فدراسیون ورزشهای رزمی از بزرگان و پیشکسوتان رشته های رزمی هستند. چطور کسانی که تابحال یکبار حتی مسابقه استانی جوجیتسو شرکت نکرده اند، جه برسد به مسابقات کشوری کارشناس جوجیتسو شده اند و جای افسوس دارد که بزرگان شورای عالی فنی را افراد غیر کارشناس نام میبرند

وی افزود: زمانیکه در سال 92 به عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی دست یافتم با هزینه شخصی به همراه دیگر بازیکنان به مسابقات اتریش رفتیم و غذای اعضای کادر فنی تن‌ماهی بود.

وی درباره انجمن جوجیتسو بیان کرد: فدراسیون  تلاش کرده است تا تمام پیشکسوتان و بزرگان این رشته را دور هم جمع کند.
رستمیان که یک ماه پیش به ریاست این انجمن انتخاب گردید به دلیل 2 سفر برون مرزی بدون همراهی شورا و چند دلایل دیگر از سمت خود برکنار شد.

وی در پایان افزود: قبول باخت شهامت میطلبد لطفا شهامت داشته باشید و اجازه ندهید ورزشکاران این رشته قربانی صندلی ریاست شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: هاشمی ، جوجیتسو ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار