مافیا دنیای بازیگری را احاطه کرده است

ساقی زینتی بازیگر سینما و تلویزیون از دغدغه‌هایش در بازیگری گفت.

ساقی زینتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه 24 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند، اظهار داشت: 24 سال است که در این عرصه حضور دارم  اما در سه سال اخیر به دلیل اینکه خیلی از تهیه‌کننده‌ها پولم را نداده‌اند خیلی اذیت شدم، زمانی بود که از فعالیت در عرصه بازیگری راضی بودم اما حالا... 

وی در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته بر می‌گشت باز هم وارد عرصه بازیگری می‌شد، گفت: بله، اما حتماً شغل دیگری را در کنار بازیگری در نظر می‌گرفتم و تمام و کمال در اختیار بازیگری قرار نمی‌گرفتم.

زینتی در خصوص نقش‌هایی که دوست دارد بازیگری کند، بیان کرد: در نقش‌های بسیاری دوست داشتم بازیگری کنم، اما همه می‌دانند که دنیای بازیگری را مافیای بزرگی احاطه کرده است.

وی در توصیه به علاقه‌مندان بازیگری اظهار داشت: با تمام کمبود‌ها ، ندیدن‌ها و بی‌عدالتی‌ها فقط و فقط عشق به بازیگری ما را تا به امروز نگه داشته است. بازیگری تلاش، همت به رسیدن و استقامت و پویایی برای ماندن و بودن را می‌طلبد.

حالا هر کسی می‌تواند، یاعلی، خواستن توانستن است. قدم اول با شما، پشتیبانی کردن از شما هم با پیشکسوتان هنر این گوی و این میدان. 

زینتی در پایان مطرح کرد: بزرگترین دغدغه من نداشتن امنیت مالی است چون در سال‌های اخیر بسیاری از تهیه‌کننده‌ها با ما تسویه نکرده‌اند به همین دلیل اکثر بازیگران سراغ شغل دوم می‌روند. حتی بعد از پخش اثری که در آن بازیگری می‌کنیم تا مدت‌ها با ما تسویه نمی‌کنند به همین دلیل اگر دیگر نمی‌توان اعتقاد کرد.

وی ادامه داد: آخرین کارم «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی بود که تا پایان شهریور مشغول آن بودم، اما در حال مشغول کاری نیستم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار