سید حسن نصرالله: ما جنایت داعش در فرانسه را محکوم می کنیم

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت: ما جنایت تروریستی را که عناصر داعش در فرانسه مرتکب شدند محکوم می کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، المنار در خبری فوری گزارش داد: سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت: ما جنایت تروریستی را که عناصر داعش در فرانسه مرتکب شدند محکوم می کنیم.

وی افزود: ملت های منطقه ما به طور کامل حملات تروریستی ای را که گروه تکفیری صهیونیستی داعش در پاریس انجام داد می شناسد و از نزدیک آن را درک کرده است.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت: واکنش ساکنان حومه جنوبی بیروت بعد از حملات تروریستی جدید موید پایبندی آنان به مبانی و اصول عقیدتی شان و پایبندی به مقاومت است.

حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات لبنان و جهان گفت: دستگاه های امنیتی رسمی و همچنین مقاومت لبنان از همه چیز درباره دو حمله تروریستی که به تازگی در حومه جنوبی بیروت رخ داد آگاهند. ما به طور قطع داعش مجرم و وحشی را مسئول این حملات می دانیم.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت: نباید اجازه داد کسانی که در صدد خدمت به اسرائیل و تکفیری ها هستند وارد لبنان شوند.
حملات تروریستی حومه جنوبی بیروت نتوانست اهداف فتنه گری مد نظرش را محقق کند بلکه نتایج عکس داشت. بعد از حملات تروریستی در حومه جنوبی بیروت در جستجوی جبهه های نامحدود نبرد با داعش هستیم زیرا حضور ما در میدان نبرد قوی تر و شدید تر خواهد بود.

وی افزود: عمر داعش کوتاه است و در آینده چه جنگ باشد چه صلح هیچ جایگاهی ندارد.

سید حسن نصرالله درباره تازه ترین تحولات لبنان و جهان گفت: به زودی مشخص می شود که کدام وحشی داعش را در دامن خود تربیت کرد و پرورش داد و حامیان داعش به زودی دست از حمایت از آن بر می دارند.

ما بار دیگر حل سیاسی و ملی فراگیر بحران موجود در لبنان را درخواست می کنیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
لبیک یا سید حسن
آخرین اخبار