به زودی اجرا می‌شود؛

گسترش مراکز درمان غیر مستقیم در حوزه بهداشت و درمان تهران

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از گسترش مراکز درمانی در استان تهران خبر داد و گفت: این طرح از اول آذر ماه اجرایی می‌شود.

گسترش مراکز درمان غیر مستقیم در حوزه بهداشت و درمان تهرانبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از گسترش مراکز درمان غیر مستقیم در حوزه بهداشت و درمان تهران خبر داد و گفت: در کل کشور با اکثر بیمارستان‌های دولتی و خصوصی بدون مراکز درمانی قرار دادی  در جهت توسعه خدمات بر روی کارکنان صنعت نفت به امضا رساندیم.

وی تصریح کرد: در گذشته کارکنان صنعت نفت به مراکز درمانی وزارت نفت مراجعه می‌کردند و در این زمینه خدمات قابل توجهی دریافت نمی‌کردند بنابراین با پیگیری‌های به عمل آمده بیمارستان‌های خصوصی ودولتی قراردادهایی را منعقد کرده‌ایم.

سمیع تاکید کرد: این طرح از اول آذر ماه اجرایی می‌شود به طوری که بیمارستان‌های خاتم‌الانبیا، لاله به انجام ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت خواهند پرداخت و دراین زمینه بحث‌های کارشناسی انجام شده است.

وی از کلنگ زنی بیمارستان 350 تختی در تهران خبر داد وگفت: این بیمارستان به اعتبار بالغ بر 360 میلیارد تومان در پی مدت چهار ساله احداث می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در بیمارستان توحید، جم 88 درصد بیماران و مراجعه کنندگان بومی هستند همچنین در جزیره خارک علاوه بر مردم بومی کارکنان وزارت نفت، ارتش و سازمان‌های دیگر از سرویس مراکز درمانی این بخش استفاده می‌کنند به طوری که در بیمارستان آبادان 50 درصد بومی هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار