چهارمين جشنواره بهترين ها از دورريختني ها

چهارمين جشنواره سراسري بهترين ها از دور ريختني ها شب گذشته در خانه هنرمندان ايران گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چهارمين جشنواره بهترين ها از دور ريختني ها شب گذشته با حضور مجيد سرهنگي مديرعامل خانه هنرمندان ايران، نرگس معدني پور مدير كل امور بانوان شهرداري، نرگس رسول زاده دبير چهارمين جشنواره ملي بهترين ها از دور ريختني ها در خانه هنرمندان ايران برگزار شد.

بنابراين گزارش، مجيد سرهنگي مديرعامل خانه هنرمندان ايران درباره اين جشنواره گفت: چهارمين جشنواره بهترين ها از دور ريختني ها جشنواره اي است كه در برگيرنده بهترين آثار هنري از سوي هنرمندان و علاقمندان به هنرهاي تجسمي است.

وي گفت: آثار بسيار خوبي به لحاظ هنري در نمايشگاه بين المللي اين جشنواره ملي به نمايش گذاشته شده است.

وي اظهار داشت: در اين دوره از جشنواره بهترين ها از دور ريختني ها شاهد خلاقيت هنرمندان براي ساخت آثار جالب از مواد دورريختني هستيم.

نرگس رسول زاده دبير چهارمين جشنواره ملي بهترين ها از دور ريختني ها نيز گفت: چهارمين جشنواره بهترين ها از دور ريختني ها با هدف فرهنگسازي در زمينه استفاده از مواد به ظاهر دوريختني برگزار شده است.

وي اظهار داشت: با اين جشنواره در حقيقت ضرورت ايجاد نگاه خلاق در جهت استفاده از مواد دور ريختني از سوي سازمان زيباسازي شهرداري برگزار شده است.

وي در ادامه گفت: پيش از برگزاري چهارمين جشنواره بهترين ها از دور ريختني ها حدود چهارصد كارگاه آموزشي در زمينه استفاده از مواد دورريختني در مناطق 22 گانه تهران برگزار شد كه از طريق اين كارگاه ها آموزش هاي لازم پيرامون استفاده از مواد دور ريختني و بازيافت آن ها به منظور ساخت آثار هنري از سوي هنرمندان به هنرجويان داده شده است.

دبير چهارمين جشنواره ملي بهترين ها از دور ريختني ها گفت: در طول برگزاري سه دوره گذشته اين جشنواره ملي اسقبال كم نظيري از سوي مردم نسبت به شركت در اي جشنواره را شاهد بوديم.

وي خاطرنشان كرد: در چهارمين جشنواره ملي بهترين ها از دور ريختني ها آثاري از سوي هنرمندان برجسته و نيز مردم عامي و علاقمندان به استفاده از مواد به ظاهر كم ارزش هستيم.

رسول زاده تصريح كرد: مخاطبيني كه از آثار اين جشنواره ملي بازديد كنند درخواهند يافت كه بيش از نيمي از موادي كه دور ريخته مي شود قابل استفاده و بازيافت است در حقيقت از بسياري از مواد دور ريختني مي توانيم آثاري هنري و با ارزش بسازيم.

وي گفت: اهدا جوايز چهارمين جشنواره ملي بهترين ها از دور ريختني ها بيست و هفتم آذر در خانه هنرمندان ايران برگزار مي شود.

رسول زاده گفت: اختتاميه اين جشنواره ملي يكم دي ماه سال جاري خواهد بود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.