به دنبال اعلام آمادگي انجمن قلم ايران براي برگزاري نشست نويسندگان جهان اسلام؛

محسن پرويز:انجمن قلم ايران آماده همكاري با دبيرخانه كنفرانس بيداري اسلامي است

انجمن قلم ايران كه هم اكنون به عنوان يكي از نهادهاي فرهنگي جامعه شناخته شده آماده همكاري با دبيرخانه كنفرانس بيداري اسلامي است.

محسن پرويز مديرعامل انجمن قلم ايران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بيان مطلبي با مضمون آمادگي همكاري اين انجمن فرنگي شناخته شده در سطح كشور با دبيرخانه كنفرانس بيداري اسلامي گفت: با توجه به فعاليت كنفرانس بيداري اسلامي جهت برگزاري نشست هايي در زيرشاخه هاي مختلف با هدف برگزاري نشست نويسندگان جهان اسلام، انجمن قلم ايران به عنوان يك مجمع فرهنگي، اعلام آمادگي و همكاري با دبيرخانه اين كنفرانس را درصدر وظايف خود قرار داده است.

وي افزود: البته در حال حاضر و پس از ارائه پيشنهاد همكاري به علي اكبر ولايتي، مسئول برگزاري كنفرانس بيداري اسلامي، هيچ نظري درباره اين پيشنهاده داده نشده است.

پرويز درباره اعلام آمادگي انجمن قلم ايران در جهت تامين نياز موسساتي چون معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نهاد كتابخانه هاي عمومي شهرداري تهران به تاليف و تامين كتاب هاي مناسب تصريح كرد: انجمن قلم ايران در حال حاضر و با هدف تاليف و تامين كتاب هاي مناسب براي موسسات فرهنگي، اقدام به برگزاري جلساتي با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاونت فرهنگي اين وزارت و نهاد كتابخانه هاي عمومي كرده است.

وي افزود: از اقدامات ديگر اين انجمن فرهنگي مي‌توان به برنامه ريزي براي برگزاري جلساتي با حضور وزير آموزش و پرورش و شهردار تهران اشاره كرد.

مديرعامل انجمن قلم ايران خاطرنشان كرد: امضا و اجراي تفاهم نامه هايي با هدف تامين نياز فرهنگي موسسات فعال در اين حوزه با توجه به عضويت تعداد زيادي از نويسندگان و شاعران در انجمن قلم ايران، دور از انتظار نيست./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.