در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تابش: در صورت تأخير بيشتر در ارائه لايحه بودجه دستگاه قضايي كار را پيگيري مي كند

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورت تأخير بيشتر دولت در ارائه لايحه بودجه سال 91 به مجلس، سازمان بازرسي كار را پيگيري مي كند.

محمد‌رضا تابش نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه طبق قانون دولت بايد در 15 آذرماه لايحه بودجه سال آينده را تقديم مجلس كند، گفت: طبق توافق صورت گرفته ميان مجلس و دولت با توجه به در پيش بودن انتخابات مجلس نهم و ثبت‌نام نمايندگان براي شركت در انتخابات، دولت لايحه بودجه سال 91 را مي بايست در 15 آذرماه به مجلس تقديم مي كرد اما به دلايل مختلف و از جمله اينكه برخي از بخشها نياز به بررسي دقيق تر داشته‌اند بودجه با تأخير به مجلس ارائه مي شود.

وي در ادامه افزود: با توجه به اينكه دولت اعلام كرده است كه لايحه بودجه را ظرف چند روز آينده به مجلس تحويل خواهد داد اميدوار هستيم تا با تعامل و همراهي و حسن‌نيت طرفين، اين لايحه هر چه زودتر به مجلس تقديم شود و نمايندگان نيز بتوانند بررسي تخصصي آن را در پيش گيرند.

تابش اظهار داشت: در صورت تأخير بيشتر در ارائه لايحه بودجه كار توسط ديوان محاسبات و سازمان بازرسي كل كشور و ديوان عدالت اداري پيگيري خواهد شد اما اميدوار هستيم كه اين لايحه هر چه زودتر به مجلس تقديم شود./گ


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار