ترفند کراپ کردن قطعه ای از عکس در Microsoft Word + آموزش

بدون نیاز به استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توانید تصاویر خود را در برنامه word به راحتی کراپ کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Microsoft Word نام نرم افزار محبوبی است که شاید اکثر افراد در دنیا از آن حتی برای یک بار هم که شده استفاده کرده اند نرم افزاری عالی با امکاناتی ایده آل برای ساخت انواع اسناد متنی و فرا متنی محسوب می شود. خیلی از مواقع پیش می‌آید که شما در سند ورد خود به یک تکه خاصی از یک عکس نیاز دارید. به طور معمول برای آنکه تکه ای از عکس را که مد نظر شماست برش بزنید، باید آن را به داخل نرم افزار‌های ویرایشی نظیر فتوشاپ برده، برش را انجام داده و ذخیره کنید.

اما Microsoft Word برای راحتی کاربرانش این قابلیت را از آفیس ۲۰۱۰ به مجموعه برنامه های ورد خود اضافه کرده که با این قابلیت شما قادر خواهید بود تا در کمترین زمان ممکن و درون سندتان در نرم افزار Microsoft Word، عکس های مدنظر را برش داده و به زیبایی هرچه بهتر سند خود کمک کنید. بدون شک این قابلیت ، قابلیتی موثر در جهت افزایش سرعت برای کاربرانی که با نرم افزار Microsoft Word زیاد سر و کار دارند خواهد بود.

ترفند:
عکس مورد نظر خود را به سند وردتان اضافه کرده و سپس بر روی آن عکس کلیک راست کرده و گزینه Crop را بزنید. در چهار طرف عکس شما علامت هایی قرار دارند که از طریق کشیدن آنها، قادر به برش دادن عکس از آن نواحی خواهید بود.

ترفند کراپ کردن قطعه ای از عکس در Microsoft Word  + آموزش
 


ترفند کراپ کردن قطعه ای از عکس در Microsoft Word  + آموزش


از زبانه‌ی Format، گزینه Crop را انتخاب نموده و سپس زیرمجموعه آن که دوباره خود Crop می‌باشد را انتخاب نمایید تا قابلیت برش دلخواه به عکستان انجام گیرد.

ترفند کراپ کردن قطعه ای از عکس در Microsoft Word  + آموزش

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مینام
۱۹:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
ممنونم_
آخرین اخبار