باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

اهانت "وزیر گوشتی بحرینی" به سیدحسن نصرالله +تصاویر

وزیر فربه "جزیره بحرین"به دبیر کل حزب الله توهین کرد.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آنکه پادشاهی عربستان انتقادهای به اعدام "شهید آیت الله  نمر"  را طاقت نیاورد، این روحانی برجسته را به شهادت رساند و اعتراضات جهانی به این اقدام سعودی ها بالا گرفت.

آل سعود در واکنش به موج اعتراضات به خود؛  چون  تحمل انتقادها را ندارد ، روابط دیپلماتیک خود را قطع کرد و البته این توصیه به "جزیره بحرین" شد که با ایران قطع رابطه کند؛ این درحالی بود که "سید حسن نصر الله"  نسبت به شهادت رساندن "آیت الله نمر" واکنش نشان داد و این موضع بر حق دبیر کل حزب الله باعث ناخشنودی سران "جزیره بحرین"  شد.


**بازخوانی اظهارات  "وزیر فربه بحرینی"

"به گزارش پایگاه "النشره "  ؛ "شیخ خالد بن احمد آل خلیفه"، وزیر خارجه فربه جزیره  بحرین در اقدامی به دور از اخلاق، شرع و عرف، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را با الفاظی بسیار توهین آمیز خطاب قرار داد. وی با انتقاد از سخنان اخیر "سید حسن نصرالله"، در سخنانی بی شرمانه و به دور از ادب و اخلاق آنچنان سخن گفت و به گونه ای دشنام داد که شایسته وجود خودش بود.  وزیر گوشتی بحرینی که از شدت چاقی کمتر می‌تواند بدنش را تکان دهد ، با تکان دادن پر زحمت فک های خود ، اهانت بیرون داد.




اهانت مشمئز کننده



خالد بن احمد آل خلیفه با تکرار کلمات کلیشه ای جنایتکار و تروریست ، به "سید حسن نصرالله" دشنام داد و فتوایی ملی به زعم خود برای لبنانی ها صادر کرد و گفت : آزاد کردن لبنان از چنگال حزب الله تروریست و ... واجب ملی برادران ماست.

 

**نصرالله از ابتدا از منتقدین جدی سیاست های آل سعود است

نکته اولی که لازم است به آن اشاره شود اینکه  "سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان همواره یکی از منتقدین کلان سیاست های عربستان سعودی در منطقه بوده و هست و این موضوع مورد تایید تحلیلگران و کارشناسان سیاسی است.


دبیر کل حزب الله لبنان همواره از سیاست‌های  حمایت گرانه عربستان سعودی از داعش و القاعده انتقاد کرده و به مقامات پادشاهی عربستان تذکر داده که دست از  حمایت  از تروریست ها بردارند.



**دبیر کل حزب الله همچون یک شهروند نظر خود را بیان کرد

سوال اینجاست که مگر دبیر کل حزب الله برای سخنرانی های قبلی اش که از عربستان سعودی انتقاد کرده بود، اجازه گرفت که در این سخنرانی این کار را انجام دهد و این سخن قابل قبولی نیست؛ ضمن آنکه "سید حسن نصرالله"  به عنوان یک روحانی شیعه و یک شهروند از اقدامات ضد بشری، ضد دینی و تفرقه افکنانه سعودی ها ابراز انزجار کرده و این موضوع ارتباطی به  دوستی با ایران ندارد؛  کمااینکه در جای جای جهان این اقدام ضد بشری عربستان (به شهادت رساندن آیت الله نمر) محکوم شده است.


نکته دومی که در سخنان  "وزیر گوشتی بحرینی" وجود دارد اینکه او "نصرالله "  را به جای "همپیمان"،  برده ایران معرفی کرده است؛  پس سوال اینجاست که سران "جزیره بحرین" از جمله وزیر فربه این کشور (که به قول مخاطبان به سختی می‌تواند روی یک صندلی بنشیند) هم که پایگاه نظامی  "شیخ عیسی" را در اختیار آمریکایی ها قرار دادند و از مارچ 2011 میزبان صدها (یا هزاران) نیروی سعودی در خاک خود هستند  برده به حساب نمی‌آیند و گفتنی در این زمینه بسیار است. 




اهانت مشمئز کننده

اهانت مشمئز کننده


 

** سران "جزیره بحرین" ؛ برده آمریکا ، انگلیس و عربستان

"جزیره بحرین" امروز میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکا و انگلیس و بلوک غرب و همچنین صدها سرباز سعودی است که این اقدام خود مصداق بارز  "بردگی و نوکری"  کشورهایی است که  مردم انقلابی را به خاک و خون می‌کشند و یا با خودروهای زرهی شان مساجد و خانه ها را ویران می‌کنند.


وزیر فربه بحرینی جرات سخنرانی های آتشین پیدا کرده و ای کاش قدری از این جسارت (گستاخی) را صرف مقابله با سیاست های اسرائیل در منطقه می‌کرد.  وزیر فربه "جزیره بحرین" که خود یک تیر به سمت سرزمین های اشغالی  شلیک نکرده چگونه  این اجازه را به خود می‌دهد درباره مردی سخن بگوید که در جولای و آگوست 2006 "دشت خیام" را گورستانی از تانک های  "مرکاوا" کرد و تنها با 4 هزار کماندو در مقابل ارتش اسرائیل ایستاد و یگان زرهی آن را فلج کرد.




اهانت مشمئز کننده

اهانت مشمئز کننده



**دبیر کل حزب الله در جنگ با اسرائیل طلایه دار است

آری،  دبیر کل حزب الله در 30 سال اخیر نشان داده که هیچگاه از اسرائیل و از شهادت  نهراسیده ؛  بلکه همواره در جنگ با اسرائیل طلایه دار  و پیشرو بوده و این موضوع  در جنگ های اخیر حزب الله با اسرائیل و تکفیری ها مشخص بوده است. 


**مگر  "سید حسن نصرالله" چه گفته بود

در حالی وزیر فربه بحرینی زبان به فحاشی گشود که به نظر می‌رسد زبان منطق را خیلی پیشتر از دست داده بود و بی منطقی در رفتارهای چند سال گذشته بحرین در کشتار مردم خود موج می‌زند و این در حالی است که "سید حسن نصرالله" همچون دیگر مسلمانان و آزادگان جهان در محکوم کردن جنایات رژیم سعودی گفته بود : "اعدام شیخ نمر پیام های متعددی داشت و یک مورد از آن اهمیت قائل نشدن رژیم سعودی برای افکار عمومی جهان اسلام است".



افتخارات  سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان در جنگ با اسرائیل در سال 2006 معادل تمام افتخارات سران کشورهای عربی بود؛ کشورهایی که از سال 1948 تا 1973  بارها شکست های تاسف باری را در مدت کوتاه متحمل شدند و جنگ شش روزه نمونه ای از شکست های تلخ سران کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی بود. 


**پادشاهی سعودی حتی یک تیر به سمت  "تل اویو" شلیک نکرد

وزیر گوشتی بحرینی فراموش کرده که  اربابان سعودی اش حتی یک تیر به سمت "تل آویو" شلیک نکردند و همچون ترسوها هر زمان که اسرائیل درخواستی دارد آن را اجابت می‌کنند. وزیر فربه جزیره بحرین متوجه نشده که 4 هزار موشک نیروهای تحت فرمان دبیر کل حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی ظرف مدت 33 روز شلیک شد و در مقابل مقامات سعودی که از آن‌ها به عنوان بهترین رهبران یاد می کند،  امروز حتی جرات نکردند  یک راکت  به سمت اسرائیل شلیک کنند.


امروز حزب الله پایگاه مردمی خود را در لبنان دارد و لبنان را آنطور که وزیر گوشتی بحرینی مطرح کرد،  تصرف نکرده؛  بلکه لبنانی ها به پایگاه مردمی حزب الله احترام می‌گذارند و اگر بحث اشغال مطرح می‌شود به نظر اشغالگران، رژیم سعودی و آل خلیفه هستند که  "میدان لولو"  را تخریب می‌کنند و مردم را می‌کشند تا بر روی صندلی قدرتی که از فرط چاقی  در آن جای نمی‌گیرند،  سلطنت کنند.


سعودی ها و مقامات برخی کشورهای منطقه نمی‌توانند جایگاه ممتاز حزب الله و مقاومت را درک کنند و لذا مبادرت به لفاظی‌های تند و خشن می‌ورزند که هیچ نتیجه ای در بر ندارد ؛ با سخنان یک وزیر فربه چیزی از ارزش های دبیر کل حزب الله لبنان و اعضای مجاهد حزب متبوعش  کم نمی‌شود.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/




      برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۴
کاش انقلابمان 15 یا 20 سال زود پیروز میشد آنوقت امروزاستان بحرین در دست ما باقی مانده بود. درسال 1340 بحرین یکی از استانهای ایران بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۱ دی ۱۳۹۴
احمق های کثیف ابروی ما اعراب رو ببردن خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۱ دی ۱۳۹۴
بیچاره هرچی کوفت کرده شد خرج تن لشش در مقابل مغزش تهی وپوکه خاک عالم برسرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
باسلام این احمقهای شکم پرست وعیاش هنوز(الف)اسلام راندونستن تابرسدازآن حمایت کنندولشون کنیدمثل کفتارهای گرسنه دنبال شکم چرانی باشن ومثل سگ که قافله می بینن ازدورپاس میکنن بگذاریدپارسشان رابکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۴
موندم اگه موشک یه این بخوره سمت خودمون کمونه می کنه پس چطوری بکشیمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۴
بابا این وزیره وسعتش از وسعته بحرینم بیشتره,والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
امشب ساعت نه بچه های عزیز جنوب یه فوت به طرف بحرین بکنن خلاص شیم از دستشون.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
مساحت شکمش بیشتر از مساحت کشورشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
آقا انقدر اسم گوشت و دنبه نیارید. این چیزی جزبشکه ا.....بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
باید مینوشتین:
اهانت ”وزیر دنبه ای بحرینی“
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۶ دی ۱۳۹۴
بابا دشمنم دشمنای قدیم
اینا که یه عمری جیره خواره خودمون بودن!بعد فک کن دست به تحریم و فحاشی به خودمون بزنن
از دوستان خواهش میکنم واژه ی حیوون
حیفه حیوون نیست خوب؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۶ دی ۱۳۹۴
با سلام و عرض خسته نباشید. البته به نظر میرسد توهین با توجه به متون دین ما شایسته نیست چرا که این قبیل افراد به لحاظ ماهیتی که دارند خودشان توهین به بشریت محسوب می شوند لذا مقایسه رشادتهای رزمندگان در جبهه های حق ، رهبران شجاع و دلیر جبهه حق مانند مقام معظم رهبری ،سید حسن نصراله ، رهبران یمن و قس علی هذا با حقارتهای این قبیل افراد که جز لکه ننگی برای جهان اسلام بشمار نمی ایند بهترین روش برای نشان دادن باطن این اشخاص می باشد ،همانطور که در صدر گزارش امده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
جزیره کوچولو موچولو بحرین چرا غرق نمیشه
ها
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۶ دی ۱۳۹۴
آقای " شیخ خالد بن احمد آل خلیفه "
وزیر نامحترم جزیره ایرانی « بحــرین »
شما عرب اصیل هستید ؟؟ شما از طرفداران پان عربیسم هستید ؟؟ شما نژاد عرب را برتر از نژاد های دیگر میدانید ؟؟ شما طرفدار اعراب هستید ؟؟ شما مسلمان هستید ؟؟

لطفا به این چند سئوال پاسخ دهید :
1 . چند سال است فلسطین مطلوم که همه عرب و سنیند در اشغال صهیونیستهاست ؟؟
2 . در این بیش از 70 سال چرا شما اعراب نتوانستید فلسطین اشغالی را نجات دهید ؟؟
3 . چرا اعراب ثروتمند و پر جمعیت برای آزادی قبله اول مسلمین قیام نکردند ؟؟
4 . آیا دلیلش ترس از صهیونیستها و آمریکا و انگلیس نبود ؟؟
5 . ...... ؟؟؟؟؟؟؟

اما سید حسن نصرالله با تعداد حدود 2000 نفر مسلمان شیعه جان برکف ، که نه حکومتی داشت و نه پول نفت باد آورده و نه حمایت بین المللی و نه ....
به تنهائی کاری انجام دادند که تمام اعرابی که شما به نصب ایشان افتخار می کنید جرات فکر کردن به آن را هم نداشتند چه رسد به انجام دادنش ...
33 روز مقاومت جانانه و خروج خفت بار و مفتضحانه صهیونیستها از جنوب لبنان ،
شما اعراب خصوصا اربابتان آل یهود سعودی نه اینکه کمکی به ایشان نکرید ، بلکه از رژیم صهیونیستی دفاع هم کردید !!

و امروز سران تمام کشورهای عربی با اسرائیل غاصب همپیمان شده اید و همگی دشمن مقاومت حزب الله به ریاست فخر عرب و عجم ، حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله ( حفظه الله تعالی )
انصاف دهید :
آیا « سید حسن نصرالله » مستحق تحقیر و توهین است یا " شیخ خالد بن احمد آل خلیفه "؟

بنابراین وزیر نامحترم آشغال گوشت ، دهان نجست را ببند و آنچه مستحق خود و پدرانت هست را به فخر عرب و عجم و مجاهدین فی سبیل الله است نسبت نده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ دی ۱۳۹۴
این بی شرفها مثل اجداد بی دینشان که به پیغمبر اسلام واولادش توهین و جسارت کردند به سید ما توهین کردند. که باید به حکم اسلام مهدی موعود علیه سلام از دم تیغشان گذراند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
میشه ازش به عنوان توپ فوتبال هم استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
نترکی عمو..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
وجدانا با ( وزیر گوشتی )خیلی حال کردم(:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
درسته آدم چاق رو نبايد مسخره كرد اماكسي كه با مال حرام چاق شده رو بايد رسوا كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
با سلام و احترام
بنده به عنوان یک معلول جسمی - حرکتی از تیتر موضوع ناراحت شدم ولی از متن و منظور نویسنده خرسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
سلام هموطن عزیز من به نمایندگی از همه کاربران از شما عذر خواهی میکنم خودت بهتر میدونی منظور کاربران به اظهارات سخیف این وزیر نادان در مورد سید ماست نه چیز دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۴
من از روییدن خار بر سر دیوار
دانستم
که ناکس کس نمی گردد بدین بالا نشینی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۶ دی ۱۳۹۴
آنهايي كه بي ادبي ميكنند هيچ چي از آموزه هاي ديني ياد نگرفته اند ،و اين طرز برخورد با مسائل هيچ وقت راه به جايي نميبرد ، عقلاني فكر كنيد و عقلانيت را اشاعه دهيد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۶ دی ۱۳۹۴
اینا شکماشون سیر باشه فقط هیچی دیگه براشون مهم نیس ;نه شرف دارن نه غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۶ دی ۱۳۹۴
بحرین کلیش باس ماس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
سگها هم گوشت این بی ابرو را نمیخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
میدونید وزیر بحرین به کشور جیبیوتی جا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۴
به این وهابیهابگویید شما که هنوز روسری زنان و دامن زنان بتن میکند چگونه ادعای مردانگی و غرور می کنید اگه مردی از پشت امریکاییها بیرون بیایید زن صفتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۶ دی ۱۳۹۴
برو برو خونتون وگرنه میام میترکونمت بادکنک !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۶ دی ۱۳۹۴
باور کنید با گوشتش 100 تا شغال سیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۶ دی ۱۳۹۴
اگه گوشت بود که عالی بود،این همش چربیه،تری گلیسرید مجتنع شده،می فهمی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۴
وقتی از بحرین خارج میشه بحرین 20 سانتیمتر پهناورتر میشه چون از اب بیرون میاد و از سطح دریا به اون اضافه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۶ دی ۱۳۹۴
ای خدا !!!این که شبیه سگ آقای پتیوله ،آخه این احمق اهانتش چی میشه از قدیم گفتن سگ پارس میکنه و کاروان گذر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم و العن و اهلک اعدائهم اجمعین و أحفظ و ایّد القاعدنا الإمام الخامنه ای و سید حسن نصرالله یا مهدی ادرکنی عجل علی ظهورک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۶ دی ۱۳۹۴
از کشور خودش گنده تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
اون هيكل روداره بزرگ ميكنه براي كرم وحشرات توي قبرش كه حد اقل اونا ازش رازي باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
اگر کلمه ی شیخ رو از اول اسم این ملعون حذف میکردین خیلی خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
برخلاف کشورشون ، وزراشون خیلی پهناورن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۱۶ دی ۱۳۹۴
درود بر سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۱۶ دی ۱۳۹۴
درود بر سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۱۶ دی ۱۳۹۴
چرا درمورد اینا حرف میزنید مگه اینا در حد واندازه ی ما هستن.بهشون بگید برن با بزرگتراشون بیان.سگ ترسو از دور پارس میکنه.اگه مردن بیان وسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۴
این چطوری تو بحرین جا شده
سید حسن نصرالله مایع فخر اعراب است
درود بر مرد تنهای مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۶ دی ۱۳۹۴
اقا خدایش ماهم بیایم عربستان تحریم حجاج کنیم ببینیم چطو به واق واق میفتن
خداییش اگه دروغ میگم بگین
خوب چطور اونها هر بلایی سر ما میارند و ما دم نزنیم
من مسلمان شیعه چند سال حج نرم چند سال ایرانیها حج نرن مگه چی میشه
بریم پولامون خرج عربهای وهابی کنیم که تمام این پولها گلوکه بشه به سینه شیعه شلیک بشه که چی......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
خیلی با حالین ایول کلی دیشب خندیدیم کلی هم امشب با این مرد خیکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۶ دی ۱۳۹۴
واقعاً کاریکاتور مجسم و زنده ای هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این حقیقت است ودستور قرآن کریم که حتی به ائمه کفرهم فحاشی نکنید ،
اما وجدانا آقایان اخلاقی ! اگر یکی به سپرماشینتون یه خط بندازه ، توی خیابون اون مسلمون بیچاره رو زیربارکتک و فحش ناموس لهش نمیکنید ؟؟!!!
بابا نفاق هم حدی داره .
ضمنا ماعباراتی تحت طنز هم داریم .
جون مادرت منتشر کن . ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۵ دی ۱۳۹۴
سید حسن نصرا... اراده کند بحرین را تسخیر می کند و بادکنکی مثل تو را باد هوا میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
از بس چیز خورده ایجور خیکی شده یکی نیست بهش بگه کمتر چیز بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این توهین بخاطر این هستش که مغزش رو هم چربی گرفته!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۵ دی ۱۳۹۴
واقعا این نجاسات رو سگ هم نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
خفه بوفالوی آمریکای کرگدن آل صهیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
اینقدر نفت خورده که داره میترکه ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مثل یک بشکه باروته فقط جون میده یک فندک داشته باشی خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۴
درختی که بار داشته باشه بهش سنگ میندازن خوش به حال سید حسن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۴
اینکه حجمش بیشتر از جزیره شونه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۵ دی ۱۳۹۴
اگه زمین لرزید خبر داشته باشین که این ترکید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
اگه زمین لرزید خبر داشته باشین که این ترکید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
وزیر گوشتی اصطلاح منصفانه ای بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۵ دی ۱۳۹۴
با این قیافه و هیکل نکبتش از بس مفت خورده حرف مفت میزنه هنوز تو دهنی نخورده فتوی صد تا یه غاز میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۵ دی ۱۳۹۴
عال سعود از اول تا آحرشان حرام هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۵ دی ۱۳۹۴
هنوز دارم میخندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
اين كثافت بايد زودتر به چرخه محيط زيست برگده . تا شغالها از گرسنگي نميرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۵ دی ۱۳۹۴
جواب ابلهان خاموشیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
ازکوزه همان برون تراود که دراوست. خجالت هم خوب چیزیه . بی عرضه شکم پرست. شیرمرد مبارزی مثل سیدحسن نصراله که عزت وآبروی ازدست رفته اعراب رابرگردونده کجا وبشکه پراز .... کجا!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
نترکی......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۵ دی ۱۳۹۴
خدا قسمت کنه توجنگ با اسراییل سرباز سیدمقاومت بشم بعدش بریم سراغ خایینین به اسلام
من عاشق شهادتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
نمایشگاه اشکمبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
نمایشگاه اشکمبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این خوک کثیف رو باید منفجرش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
مثل اینکه بعضی تحلیل گرای ما هنوز باور ندارند آل صعود و سران کشورهای همپیمان با آل سعود همگی سگهای باوفای صهیونیستهایند هنوز توقع دارند زمانی بر علیه صهیونیستها اقدامی بکنند! این محال است
دعا کنید جهان اسلام هرچه زودتر از شر آل صعود و همپیمانانش راحت شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
سلام
آخه این وزیر خپله چی داره واسه خودش میگه .
آخه تو که با این حجم بی خاصییتت نصف خاک بحرین رو گرفتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
سلام
آخه این وزیر خپله چی داره واسه خودش میگه .
آخه تو که با این حجم بی خاصییتت نصف خاک بحرین رو گرفتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۵ دی ۱۳۹۴
شکی ندارم شکمش را با کباب سوسمار و مارمولک فربه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
بره تو تصفیه خانه بشینه کره زمین و سنگین کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
Yjcخیلی با حال بود همیشه از این سوژه های طنز بذار از دیشب عاشقت شدم
دست همه تون درد نکنه با این پیامها دل همه رو
شاد کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
بره تو تصفیه خانه بشینه کره زمین و سنگین کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
اگر یه کیلوی دیگر چاق بشه بحرین غرق میشه ومیره زیر آب خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
بهش توهین نکنین پدرسگ کسافتومیگم بیادبخورتدوناخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۵ دی ۱۳۹۴
جالبه این بابا از بس کاه سبز و ینجه خورده مثل خر باد کرده دیگه وقتشه بیفته تو طور داعش تا غذای چند روزشون تامین بشه . دیگه اگه بچه هاش هم مثل خودش باشن دیگه به کامشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
عربستان و بحرین و سودان و جیبوتیو.... روابط را قطع کردند....به جهنم که قطع کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
چه کبابی بشه برای سگ ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
تو گور چجوری میزارنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
زنده باد سید حسن نصرالله
انشاالله با ظهور امام زمان ( عج ) همشون نیست و نابود بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۵ دی ۱۳۹۴
آب که سر بالا بره این بشکه گند و کثافت هم رجز میخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۵ دی ۱۳۹۴
میگن وزیر خارجه بحرین مساحتش از مساحت خود بحرین بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۵ دی ۱۳۹۴
وزیر پر چرب و چیل ونه فقط گوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
درود خدا بر سید مقاومت، ابر مرد اعراب ،سیب زمینهای عربستانی ، بحرینی ، اماراتی و قطری فدای خاک پایش،
زنده باشی مجاهد راه حق رهرو ولایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
درود خدا بر سید مقاومت، ابر مرد اعراب ،سیب زمینهای عربستانی ، بحرینی ، اماراتی و قطری فدای خاک پایش،
زنده باشی مجاهد راه حق رهرو ولایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
بمبچربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
به امید خدا بحرین را به مام میهن بر میگردونیم. شاید بعضیا خبر نداشته باشن تمام شیخ نشین های حوزه خلیج فارس با هم اختلافات مرزی لاینحلی دارن واین اتحادهای دوامی نخواهد داشت.اگه هرکدوم از این شیوخ بی غیرت جرات دارن یه فشنگ به طرف اسراییل شلیک کنن اون وقت بیان به نصرالله حرف بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۵ دی ۱۳۹۴
به امید خدا بحرین را به مام میهن بر میگردونیم. شاید بعضیا خبر نداشته باشن تمام شیخ نشین های حوزه خلیج فارس با هم اختلافات مرزی لاینحلی دارن واین اتحادهای دوامی نخواهد داشت.اگه هرکدوم از این شیوخ بی غیرت جرات دارن یه فشنگ به طرف اسراییل شلیک کنن اون وقت بیان به نصرالله حرف بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۴
به امید خدا بحرین را به مام میهن بر میگردونیم. شاید بعضیا خبر نداشته باشن تمام شیخ نشین های حوزه خلیج فارس با هم اختلافات مرزی لاینحلی دارن واین اتحادهای دوامی نخواهد داشت.اگه هرکدوم از این شیوخ بی غیرت جرات دارن یه فشنگ به طرف اسراییل شلیک کنن اون وقت بیان به نصرالله حرف بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۴
هر چی سگ ولگرد تو بحرین باشه میتونن یک هفته از این خوک سیر بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۴
ژله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۴
خیلی بامزه است کاش از اینا تو باغ وحش داشتیم ما هم میدیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این سگ ماهی کیلو چند?
این خون تمام انسانهای مظلومه که تو خیک این آقا جمع شده و ورم کرده
یا لثارات الحسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
مثل مرغ دوره 45روزه ش تموم شده موقع ذبحش تتموم بشه خودش تلف میشه آقا اصلابحرین دختر ایرانی بوده رضاخان شوهرش داده لایق نیستی نگهداریش کنید پسش بدین.حکایت حاشیه نشینهای خلیج فارس اینه نوکر چاکری داشت چاکر هم پاکری عربستان خودش نوکر بقیه چقدر ذلیلا که نوکرن.یادشون رفته کشتی ایرانی میدیدند توسواحل خلیج فارس ذوق زده میشدن.وووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این زیر خاکی از کجا بحرین پیدا کرده از بس مارو موش میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این زیر خاکی از کجا بحرین پیدا کرده از بس مارو موش میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این زیر خاکی از کجا بحرین پیدا کرده از بس مارو موش میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این زیر خاکی از کجا بحرین پیدا کرده از بس مارو موش میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۴
این زیر خاکی از کجا بحرین پیدا کرده از بس مارو موش میخورن
۱۲
آخرین اخبار