به بهانه بازپخش مجموعه؛

خشایار راد: «قطار ابدی» اولین تجربه تلویزیونی من بود

خشایار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از نقش‌آفرینی خود در مجموعه «قطار ابدی» گفت.

خشایار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش‌آفرینی خود در مجموعه «قطار ابدی» اظهار داشت: زمانی که قرار بود «قطار ابدی» ساخته شود من برای بازیگری در یک تئاتر به عنوان بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشنواره تئاتر سنتی- آئینی انتخاب شدم که در آن تئاتر رضا عطاران نیز حضور داشت و بعد از آن، من را برای ایفای نقش در «قطار ابدی» دعوت کرد و به این شکل به گروه «قطار ابدی» پیوستم.
 
وی در مورد موضوع «قطار ابدی» عنوان کرد: «قطار ابدی» هر روز به یک موضوع می‌پرداخت. این مجموعه از آیتم‌های مختلفی ساخته شده بود که طبق یک موضوع واحد مثل بهداشت، خانواده و ... پیش می‌رفت.
 
راد با اشاره به اینکه می‌توان برای نسل امروز هم قطار ابدی ساخت، گفت: به نظر من باز هم می‌توان « قطار ابدی» ساخت و اگر ساخته شود، بسیار تاثیرگذار خواهد بود چون در حال حاضر معضلات بسیاری مثل آلودگی هوا، ترافیک و ... وجود دارد. «قطار ابدی» اثری بود که در همان مقطع به معضلات جامعه می‌پرداخت و بسیاری از مسائل اجتماعی را به مخاطب گوشزد می‌کرد.
 
وی در پایان مطرح کرد: بازیگران خوب و موفقی در آن کار حضور داشتند و من اولین حضورم را در تصویر با این اثر تجربه کردم. امیدوارم باز هم چنین آثاری ساخته شود، چون تاثیرگذارتر خواهد بود.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.