پیرمرد 91 ساله باغبان بی گناه را کشت + عکس

یک پیر مرد 91 ساله اهل " امریکا " به اتهام مبادرت به قتل بازداشت شد .

محسنیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آقای " مکس هارتون " اهل " آون پارک فلوریدا " در خانه‌اش به اتهام شلیک به یک باغبان چمن زن که مشغول به کار بود توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس هنگامی که آقای " هارتون " مشاهده می کند که قربانی آقای " روبرت هندریکس " در حال کوتاه کردن چمن و پاشیدن چمن های کوتاه شده بر روی ماشین او است خشمگین شده و با یک اسلحه بیرون رفت و به آقای " هندریکس " دستور داد تا زانو بزند و او را تهدید به مرگ کرد .

پس از بالا گرفتن بحث و جدال این دو " هارتون " در کمال بی رحمی اش ماشه را کشید ، در همین حال باغبان دوم که در حال تماشای ماجرا بود و به صحنه نزدیک بود قبل از برخورد گلوله  به آقای " هندریکس " او را  هل داد و از اصابت گلوله به او جلوگیری کرد .

در ادامه این دو آقای " هارتون " را مورد ضرب و شتم  قرار دادند و با گرفتن همان اسلحه به طرف او تا آمدن پلیس منتظر ماندند.

پلیس پس از رسیدن به محل حادثه آقای هارتون را که از ناحیه چشم مورد اصابت مشت قرار گرفته بود و زخمی شده بود بازداشت کردند و او را به حبس بردند .

پلیس در ادامه افزود :همسایه های او در گزارش خود به پلیس گفتند که آقای " هارتون " یک بازنشسته است و همیشه بدون دلیل خشمگین می شود .

همسر او نیز که یک خانم 69 ساله بود در گزارش خود گفت : " هارتون " همیشه با خشونت با او رفتار می کند واو نیز از رفتارش ناراضی است ، همین باعث شد که " هارتون " با جرمی سنگین تر بزودی در دادگاه حاضر شود .

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، دستگیری ، قتل ، حوادث ، غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۴
کی کیو کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۱۹ دی ۱۳۹۴
تواین ماجراکه کسی کشته نشده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
تو ایران پیرمرد تا 80 سال زنده نمیمونه اگر هم موند نمیتونه راه بره... D:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۰ دی ۱۳۹۴
تو منطقه شما حتما تا سن 80 سالگي زنده نميمونند ولي تو استان ما پيرمردها ي بالاي 80 سال زيادي داريم كه خودشان تمام كارهايشان را انجام مي دهند و احتياجي هم به كسي ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۸ دی ۱۳۹۴
بالاخره کشته شد یا نه ما که نفهمیدیم...
تیتیر زدین کشته شد بعدش اون پایین زدین (این دو آقای " هارتون " را مورد ضرب و شتم قرار دادند و با گرفتن همان اسلحه به طرف او تا آمدن پلیس منتظر ماندند.)
آخرین اخبار