چرخساز: امدادرسانی به 4000 نفر در برف و کولاک کشور

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به برف و کولاک در 15 استان کشور از امدادرسانی به بیش از 4 هزار نفر خبر داد.

دکتر ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملیات سرخ پوشان از 19 الی 21 دی ماه گفت: برف و کولاک در کشور 15 استان را از جمله آذربایجان غربی و شرقی،اصفهان،تهران، چهارمحال، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان در برگرفت.
 
رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: امدادگران در قالب 54 تیم(181 نفر) در چند روز اخیر در 35 محور اصلی مشغول به امدادرسانی بودند و موفق شدند به بیش از 4 هزار نفر خدمات ارائه دهند.
 
چرخساز در ادامه به اسکان 147 هموطن در برف مانده اشاره کرد و گفت: برف و کولاک تنها 5 مصدوم به همراه داشت که یکی از آنان یک زن باردار بود.
 
به گفته وی، تمامی مصدومان با خودروی آمبولانس سازمان امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند و 388 خودرو نیز که گرفتار برف شده بودند،‌ رهاسازی شدند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ دی ۱۳۹۴
به دکتر چرخساز بگید یه کم هم به فکر امدادگراشون باشن.هرچی دارن از امدادگراشون دارن.ما امدادگرای استان قزوین2ماهه حقوق نگرفتیم.البته400هزار تومن در ماه و بدون بیمه،حقوق محسوب نمیشه،ولی ما بهش میگیم حقوق...
آخرین اخبار