ساماندهی رود دره های شهر تهران در دست اجراست

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ساماندهی رود دره های شهر تهران در دست اقدام است.

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه های این سازمان؛ اظهار داشت: ساماندهی رود دره های شهر تهران از جمله رود دره های کن، اوین، درکه، فرحزاد و زرنو و تبدیل آن‌ها به فضای سبز، در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی افزود: ساماندهی و توسعه امکانات تفرجی بوستان جنگلی یاس فاطمی به منظور ایجاد مکانی امن و مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان از دیگر برنامه های جاری این سازمان است.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران اضافه کرد: ساماندهی و رسیدگی به درختان کهنسال به ویژه درختان خیابان ولی عصر (عج) همچنان ادامه دارد.

مختاری با اشاره به تغییر الگوی کاشت چمن با جایگزینی و کاشت گیاهان پوششی همیشه سبز با نیاز آبی کم، تصریح کرد: اجرای پروژه طراحی و مناسب سازی بوستان های شهر تهران برای تردد جانبازان ، معلولان و افراد کهنسال در دستور کار سازمان بوستان ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در سطح مناطق 22 گانه احداث و تجهیز می شوند، بیان کرد: نصب چراغ‌های LED جهت روشنایی بوستان ها و بکارگیری انرژی‌های نو و پاک با استفاده از سیستم‌های روشنایی و گرمایشی خورشیدی(سولار) در طراحی و احداث فضاهای سبز باهدف کاهش مصرف منابع انرژی از دیگر اقدامات این سازمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار