پایان تصویربرداری پشت بام تهران تا 10 روز دیگر

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران از اتمام تصویربرداری این سریال تا 10 روز آینده خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، زینب تقوایی افزود: در حال حاضر گروه در شیفت شب کار می کنند و پارک چیتگر وکلینیک درمانی از لوکیشن هایی هستند که کار در آنجا به اتمام رسیده و صحنه های خیابانی و ماشین هم ضبط شده و ادامه دارد.

او با اشاره به این که اصل داستان بسته شده است گفت: خیلی از سکانس های پایانی سریال قبلا گرفته شده و الان در حال فیلمبرداری سکانس های لایی و میانی هستیم. این تهیه کننده اظهار داشت: هم اکنون به جز بهزاد فراهانی و کریم اکبری مبارکه که بازی آنها به اتمام رسیده است بقیه بازیگران تا پایان کار مقابل دوربین قرار خواهند گرفت.

زینب تقوایی صبر، توکل به خدا، احترام به خانواده و معرفت انسان به خدا را از مهمترین پیام های اخلاقی سریال پشت بام تهران دانست و تصریح کرد: در این کار ما پیام ها اخلاقی را گل درشت و اغراق آمیز به مخاطب نشان ندادیم بلکه سعی کردیم آن را در قالب داستان، واقعی به مخاطب منتقل کنیم و شما تا پایان سریال خواهید دید که این مجموعه حاوی پیام های اخلاقی دیگری نیز هست.

تهیه کننده سریال دودکش درباره تناسب بازیگران این سریال با کاراکترهای انتخابی یادآور شد: سعید نعمت الله در امر فیلمنامه نویسی ذکاوت ویژه ای دارد، او از قبل می دانست که کاراکتر غیاث صفا برای شخص کامبیز دیرباز است. او حتی در حین تصویربرداری از آنجایی که دوش به دوش کارگردان، پشت دوربین می نشیند، با توجه به توانمندی خاصی که دارد، فیلمنامه را براساس شرایط و توانمندی بازیگران، تغییر می دهد.

تقوایی ادامه داد: سریال پشت بام تهران کار پاکیزه ای است و وقتی سریالی پاک باشد، پیام های خوبی را به مخاطب منتقل می کند.

این تهیه کننده درباره شباهت های موسیقی متن پشت بان تهران با سریال مدینه هم گفت: فرزین قره گوزلو در این سریال خیلی با انگیزه و با وسواس کار کرد و از آنجایی که مدینه هم یک ملودرام اجتماعی بود و نویسنده مدینه هم سعید نعمت الله بود، موسیقی مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران هم رگه هایی از موسیقی متن سریال مدینه را به خود گرفته است.

زینب تقوایی با اشاره به این که پشت بام هران تا الان خوب دیده شده و فیدبک های مردمی مثبت بوده افزود: بازخوردها بیشتر از سطح توقع ما بوده است.

او در پایان همچنین از احتمال افزایش تعداد قسمت های این سریال خبر داد. مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران به کارگردانی بهرنگ توفیقی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 33 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار