تصویربرداری سریال «دوردست‌ها» به خط پایان رسید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دوردست ها امروز به اتمام می‌رسد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ تهیه‌کننده این سریال با اعلام این خبر افزود: امروز دهم بهمن آخرین روز تصویربرداری «دور‌دست‌ها» است و در سکانس پایانی که در ساحل فرح‌آباد جویبار قرار دارد، قرار است دانیال حکیمی و فرشته سرابندی مقابل دوربین بروند.

فریبا توکلی در توضیح سکانس پایانی گفت: «سیمین» با بازی فرشته سرابندی وارد کلبه قدیمی کنار ساحل می‌شود؛ ولی «رسول» با بازی دانیال حکیمی را نمی‌بیند، او پرده کلبه را کنار می‌زند و می‌بیند رسول نزدیک ساحل و در کنار آتش نشسته و به دوردست‌ها نگاه می‌کند. او با عجله به سمت رسول رفته و ...

تصویربرداری سریال «دوردست‌ها» به خط پایان رسید/ آخرین اخبار از جمال اجلالی

این تهیه‌کننده ادامه داد: امشب همچنین در پلانی که فلاش بک به 28 سال قبل هست، سکانسی که نادر (مختار سائقی) انبار قدیمی جاج یونس (پدر رسول) را به آتش کشیده است، فیلمبرداری می‌شود.

توکلی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 1500 دقیقه راف کات سریال تهیه شده است، اظهار داشت: تدوین اولیه همزمان در مکان فیلمبرداری در حال انجام است و تقریبا همه قسمت‌ها آماده شده، فقط ظریف کاری‌ها و گنجاندن تصاویر میانی مانده است که با تدوین نهایی سریال که زیر نظر مستقیم جواد ارشاد کارگردان پروژه انجام خواهد شد، مجموعه «دوردست ها» آماده پخش می‌شود.

او با بیان این که گروه فردا عازم تهران می‌شوند، یادآور شد: شکر خدا دیروز و امروز هوا در شمال کشور خیلی خوب است و گروه درکنار ساحل خزر در حال ضبط سکانس‌های پایانی هستند.

تصویربرداری سریال «دوردست‌ها» به خط پایان رسید/ آخرین اخبار از جمال اجلالی

فریبا توکلی درباره تعداد قسمت‌های «دوردست‌ها» هم گفت: براساس طرح اولیه 26 قسمت برای این سریال در نظر گرفته شده بود که این تعداد افزایش یافته و در نهایت تعداد قسمت‌ها بین 35 تا 40 قسمت خواهد شد و البته این بستگی به مونتاژ و تایم هر قسمت خواهد داشت.

تهیه‌کننده سریال «دوردست‌ها» همچنین از زحمات و حمایت‌های آقای شریعت پناهی سرپرست شبکه یک و سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه در طول مدت تصویربرداری تشکر کرد و گفت: بدون حمایت این عزیزان ما در ساخت این مجموعه با مشکل مواجه می‌شدیم.

فریبا توکلی در پایان درباره شرایط جسمانی جمال اجلالی هم گفت: الحمدلله وضعیت جسمانی آقای اجلالی خوب است. بطوری که پزشک معالج او مصرف آب میوه را تجویز کرده و خانواده ایشان هم از زمان بیماری در منطقه و در کنار ایشان هستند و هم من و هم عوامل تولید هر روز پیگیر وضعیت بهبودی و مراحل درمانی ایشان در بیمارستان بوعلی سینا هستیم.

مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه‌کنندگی فریبا توکلی محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار