زاهدان ؛

تمایل شرکت چند ملیتی سواپه برای ایجاد پالایشگاه و انرژی نو در چابهار

مدیر اجرایی شرکت چند ملیتی سوئدی، انگلیسی، آلمانی و آمریکایی سواپه(swaupe) برای ایجاد پالایشگاه و انرژی نو در چابهار اعلام همکاری کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیر اجرایی شرکت چند ملیتی سوئدی، انگلیسی، آلمانی و آمریکایی سواپه(swaupe) پس از بازدید ظرفیت ها و توانمندی های چابهار در جمع مدیران منطقه آزاد گفت: این منطقه ظرفیت های خوبی برای ایجاد پالایشگاه، واحدهای تولیدی انرژی نو، برق پاک و فناوری های جدید و صنعت سبز دارد.

فرانسیس دوهرتی' افزود: با توجه به موقعیت چابهار و قرار گرفتن آن در حاشیه دریایی اقیانوس هند فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری در این منطقه مفید و موثر و سوددهی خوبی خواهد داشت.

وی گفت: در این سفر چند تفاهم نامه همکاری با منطقه آزاد چابهار امضاء خواهد شد.

مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد چابهار نیز گفت: تمامی همکاری ها و اقدامات لازم برای تسهیل در سرمایه گذاری شرکت سواپه انجام خواهد شد.

مجتبی اسدی افزود: منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار از هرگونه سرمایه گذاری افراد و شرکت های داخلی و خارجی استقبال می کند تا به رشد و توسعه منطقه کمک شایانی شود.

عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار نیز گفت: چابهار در چند سال آینده با اجرای زیرساختها و فعالیت های اقتصادی تجاری رشد قابل توجهی خواهد داشت.

عبدالرحیم کردی افزود: چابهار یکی از نقاط مهم جهان است و دریای آن گنجی است که با بهره برداری مناسب و استفاده از آن منطقه را متحول می کند.

وی تصریح کرد :چابهار در آینده ای نزدیک با تکمیل طرح توسعه بنادر، افتتاح ریل آهن و فرودگاه بین المللی بهشتی برای سرمایه گذاران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد :نگاه سرمایه گذاران، مدیران شرکت ها، هیات های اقتصادی و تجاری خارجی و داخلی پس از سفر به چابهار و بازدید از ظرفیت ها و امکانات زیرساختی بنادر و منطقه آزاد کاملا متفاوت می شود و تمایل خود را برای سرمایه گذاری اعلام می کنند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.