اصفهان؛

2500 گردشگر داخلی و خارجی هر هفته از کویر مرنجاب دیدن می کنند

رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: دو هزار و 500 گردشگر داخلی و خارجی هر هفته از جاذبه های دیدنی و گردشگری کویر مرنجاب دیدن می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی آراسته اظهار داشت: منطقه نمونه گردشگری مرنجاب از مناطق بکر کویری است که سالانه بویژه در ایام پاییز و زمستان پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی و علاقمندان به کویر است.

وی به ضرورت بهسازی جاده این منطقه نمونه گردشگری اشاره کرد و افزود: برای افزایش ضریب ایمنی جاده مرنجاب به ویژه در شرایط بد آب و هوایی، کاهش تصادفات جاده ای، مشخص کردن حریم راه، دید کافی در پیچ ها و هدایت و راهنمایی هرچه بهتر گردشگران اقدام به نصب تابلوهای مسیرنما شد.

رییس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل با اشاره به طول 55 کیلومتری جاده مرنجاب تصریح کرد: این مسیر به صورت کامل خاکی و دارای پیچ های خطرناک است، به همین دلیل نصب تابلوها الزامی بوده و برای خرید و نصب تابلوها و تجهیز جاده بیش از 500 میلیون ریال از محل مدیریت بحران استان اصفهان هزینه شده است.

ویبه حفظ و صیانت از تابلوهای نصب شده با توجه به نقش آنان در ضریب ایمنی جاده تاکید کرد و ادامه داد: حفظ و صیانت از این تابلوها موجب حفظ سرمایه های ملی و همچنین تلاش بیشتر راهداران در نگهداری از راهها می شود.

وی همچنین از تامین اعتبار و راه اندازی شبکه بیسیم اداره راه و شهرسازی و امکان برقراری ارتباط با مرکز مدیریت راهها و ادارات شهرهای همجوار در این منطقه خبر داد.

دو هزار و500 گردشگر داخلی و خارجی هر هفته از جاذبه های دیدنی و گردشگری کویر مرنجاب دیدن می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کویر مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد، جاذبه های گوناگون و منحصربه فرد این منطقه کویری از شمال به دریاچه نمک آران و بیدگل و از غرب به دریاچه نمک منتهی می شود.

انتهای پیام/ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.