خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان در بخش دیداری "جشنواره ترافیک و رسانه" برگزیده شد

هفتمین دوره جشنواره ترافیک و رسانه امروز (دوشنبه) با معرفی برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان در بخش دیداری
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این جشنواره در بخش دیداری اسفندیار احمدی از باشگاه خبرنگاران جوان و حمید خواجه نژاد از تأمین برنامه سیما به ترتیب موفق به کسب رتبه دوم و سوم جشنواره ترافیک و رسانه شدند.

بنابراین گزارش در بخش ویژه خط سفید به ترتیب "ناصر خیرخواه" از شبکه 2، "مهدی استادی جعفری" از شرکت مشاوران آتیه ساز شرق و "محمد شاهسوندی" از روزنامه همشهری رتبه اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در بخش تیتر "محدثه شوشتری" از روزنامه شهرآرا، "سعید میرشاهی" از هفته‌نامه حمل و نقل، "مهناز خجسته‌نیا" از روزنامه قدس به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش خبر "سید میثاق اختر" از خبرگزاری ایسنا، "همتی‌فر "از تیم‌نیوز و "محمودآبادی" از روزنامه قدس حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. 

در بخش شنیداری نیز در حوزه گزارش آثار ارسالی حائز کسب رتبه اول نبودند و "آرمان ستوده" از گروه حماسه رادیو تهران و "فاطمه شهبازی" از رادیو سلامت به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در حوزه مصاحبه نیز آثار ارسالی حائز کسب رتبه اول نبودند و مهدی ساعی از رادیو ایران و مصطفی کلاته از صداوسیمای مازندران به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش یادداشت نیز "رضا استادی" از سایت خبری تحلیلی سینما و "علی البرزی" از رادیو اقتصاد و "امین جلالوند" از روزنامه جام جم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله نیز آثار ارسالی حائز کسب رتبه اول نبودند و "علیرضا کیوان نژاد" از روزنامه فرهیختگان و "مهدی خلیلی" از روزنامه همشهری به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بنابر این گزارش، در بخش گفت‌وگو نیز آثار ارسالی حائز کسب رتبه نخست نبودند و "افسانه قانع" از روزنامه آسیا رتبه دوم و "مریم خباز نژاد" از روزنامه جام جم و "مژگان انصاری" از خبرگزاری ایسنا مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش خبری نیز "مهدی آیینی" از روزنامه جام جم، "بیژن سورانی" از روزنامه جوان و "نورا حسینی" از روزنامه دنیای اقتصاد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مراسم نیز از پیشکسوتان و خبرنگاران حوزه حمل و نقل تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار