مشهد؛

بيمارستان رضوی سرآمد گردشگری سلامت منطقه

استاندار بصره عراق در بازدید از بيمارستان فوق تخصصي رضوی گفت: بيمارستان رضوی سرآمد گردشگری سلامت منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ماجد النصراوي؛ هدف از اين بازديد را تبادل تجارب و اطلاع يافتن از خدمات پزشكي بيمارستان رضوي عنوان كرد و افزود: از نوع و كيفيت خدمات و فعاليت هاي اين بيمارستان به بيماران عراقي بسيار خرسند شدم و بدون شک این مرکز در بین مراکز توریسم درمانی سرآمد است.

وي گفت: باتوجه به عملكرد بسيار خوب بيمارستان هايي نظير رضوي، در تلاش هستيم تا ساخت مراكز پزشكي در بصره را با هدايت پزشكان ايراني در دستور كار قرار دهيم.

استاندار بصره عراق تجهيزات و امكانات به كار رفته شده در بيمارستان فوق تخصصي رضوي را بسیار پیشرفته عنوان کرد و افزود: مزيت هاي بسيار اين بيمارستان در مقايسه با ساير بيمارستان ها نظير خدمات، تجهيزات مدرن و پزشكان توانمند باعث شده تا طي چند سال اخير، قراردادي با بيمارستان رضوي مبني بر درمان بيماران عراقي در اين مركز داشته باشيم كه البته همچنان هم ادامه دارد.

ماجد النصراوي با بيان اينكه آستان قدس رضوي در بحث توريسم درماني اقدامات بسيار خوبي انجام داده است، افزود: بيشتر بيماران عراقي با سفر به مشهد تمايل دارند در يكي از بيمارستان هاي مجهز درمان شوند كه بيمارستان فوق تخصصي رضوي به دليل برخورداري از تجهيزات پيشرفته، يكي از گزينه هاي اصلي آن ها به شمار مي رود.

وی خاطر نشان کرد منتسب بودن اين بيمارستان به حضرت رضا(ع)، عاملي براي گرايش بيماران براي درمان در این بیمارستان است.

استاندار بصره كيفيت خدمات ارائه شده در اين بيمارستان را قابل رقابت با بيمارستان‌هاي بين المللي و جهاني دانست و افزود: امروز براي نخستين بار از بيمارستاني ديدن كردم كه خدمات و تجهيزات آن مثال زدني است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.