ساخت بالگردهای متوسط، نیمه‌سنگین و پیستونی

دبیر کمیته بالگرد تجاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی از ساخت بالگردهای متوسط ، نیمه‌سنگین و پیستونی خبر داد.

علی طاهرخانی دبیر کمیته بالگرد تجاری‌ ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: کمیته بالگرد قصد دارد فعالیت‌ها و اعتبارات موجود را به سمت طراحی و ساخت بالگردهای متوسط، نیمه‌سنگین و پیستونی هدایت کند.

وی با اشاره به هدف تشکیل کمیته بالگرد بیان کرد: یکی از اهداف تشکیل کمیته بالگرد ایجاد شرایط ساخت این گونه بالگردها است.

طاهرخانی عنوان کرد: یکی از راهکارهایی که می تواند صنعت هوایی کشور را رونق داده و توسعه بخشد توسعه صنعت حمل و نقل بالگردی کشور است که این موضوع نیز به صورت جدی در کمیته پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف کلان سند جامع هوا و فضای کشور در بخش بالگردی نیز از دیگر اهداف تعیین‌شده برای کمیته بالگرد تجاری است.

طاهرخانی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حمایت از صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که در این زمینه نیز با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بالگردی تجاری تحقق می‌یابد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.