«نوشه» با احسان کرمی ترانه‌های قدیمی را می‌خواند

احسان کرمی به عنوان خواننده در گروه موسیقی «نوشه» حضور دارد.

نیوشا بریمانی سرپرست و نوازنده گروه «نوشه» در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شکل‌گیری این گروه چنین گفت: من در سال 93 آلبومی را منتشر کرده‌ام که خودم نیز به عنوان نوازنده کمانچه و تهیه‌کننده و صاحب اثر در آن آلبوم حضور داشتم و با عواملی مانند رضا تاج‌بخش، پدرام درخشانی، نیکان، علی امیدی به عنوان آهنگساز و همایون نصیری، مسعود همایونی و رضا تاجبخش، ژیوان گاسپاریان و الکس سیمو به عنوان نوازنده همراه بودم.

وی ادامه داد: بعد از آن تصمیم گرفتم که از طریق دفتر موسیقی یک گروه تشکیل بدهم و در آن زمان گروه به اسم «نیوش» بود ولی ما نتوانستیم این اسم را ثبت کنیم. بنابراین تغییراتی دادیم و «نوشه» را انتخاب کردیم که به معنای «جاوید» است.

بریمانی در خصوص اجرایی که در شهریور داشته‌اند، عنوان کرد: ما یک اجرا در شهریور ماه داشته‌ایم که در آن زمان نیما رئیسی خواننده گروه بود و در دو سانس در نیاوران اجرا داشتیم که استقبال خوبی هم از آن شد. بعد از آن تصمیم گرفتم که خواننده تغییر پیدا کند که نهایتا احسان کرمی به ما پیشنهاد شد.

وی درباره قطعاتی که قرار است در کنسرت سال آینده اجرا شود، بیان کرد: اجرای نیما رئیسی قطعات قدیمی بود که بازخوانی شده آن را اجرا کردیم و برای اجرای امسال، 6 قطعه جدید برای گروه «نوشه» ساخته شده است و همچنین قطعات قدیمی که تا به حال بسیار کم شنیده شده است.

بریمانی در پایان خاطرنشان کرد: اجرا در نیمه دوم مرداد ماه در تالار چارسو و یا ایوان شمس برگزار می‌شود که قطعاتی با آهنگسازی رضاتاج‌بخش و با اشعاری از بابک صحرایی و ماهان حیدری اجرا خواهد بود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار