فارس؛

آماده باش اورژانس 115 شیراز در ایام نوروز

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فارس گفت : نیروهای اورژانس فارس همگام با سایر دستگاه‌های دخیل در امر خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات حضور دارند .

آماده باش اورژانس 115 شیراز در ایام نوروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا عالی منش تعداد پایگاه‌های اورژانس فارس برای خدمت‌رسانی به شهروندان را 162 پایگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد 123 عدد از پایگاهها مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،13 پایگاه دانشگاه علوم پزشکی فسا ،15 پایگاه دانشگاه علوم پزشکی جهرم  ،2پایگاه دانشگاه علوم پزشکی گراش و 9پایگاه دانشگاه علوم پزشکی لار می باشد.

وی افزود : علاوه بر پایگاههای ذکر شده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دو فروند هلی‌کوپتر، 3دستگاه اتوبوس آمبولانس ، 2دستگاه موتورلانس و 8 ایستگاه سلامت و 4 کمپ در ورودی های شهر شیراز در آماده‌باش کامل می باشند.

عالی منش با بیان اینکه آمبولانس‌های اورژانس از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 16 تا 20 در حاشیه جاده‌ها به صورت پررنگ به منظور اطلاع‌رسانی و سرعت‌بخشی به امدادرسانی استقرار دارند ، اظهار کرد: در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی در صورت نیاز و تماس با خطوط 115 نزدیکترین مرکز پیام 115 و یا پایگاه اورژانس پاسخگوی تقاضای عزیزان می باشند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.