گروسی خبر داد:ستاد انتخاباتي "جوانان ايران امروز" آغاز بکار کرد

سخنگوي ستاد انتخابات جوانان ايران امروز، گفت: ستاد انتخاباتي جوانان ايران امروز، در راستاي ايجاد فضاي پرشور رقابتي در انتخابات مجلس نهم، با حضور فعال احزاب و تشکل هاي سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب شکل گرفت.

مجيد گروسي، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، از آغاز به کار ستاد انتخابات "جوانان ايران امروز" خبر داد و اظهار داشت: اولين جلسه ستاد، روز چهارشنبه 23 آذر ماه با حضور تمامي اعضا برگزار و در خصوص مسائل و راهکارهاي ورود به انتخابات مجلس نهم بحث و تبادل نظر شد.

وي در ادامه با بیان این مطلب که ستاد انتخابات جوانان ایران امروز، حزبی نوپا و متشکل از احزاب اصولگرا و اصلاح طلب است، افزود:‌ ستاد انتخابات "جوانان ايران امروز"، با حضور اعضاي احزاب و گروه‌هاي سياسي، از جناح راست و چپ، به عنوان حزبي مستقل، با ديدگاه اصلاح طلبي و با هدف پرشور کردن فضاي انتخاباتي کشور، شکل گرفت.

سخنگوی ستاد انتخابات "جوانان ایران امروز" همچنین، خاطر نشان کرد: این ستاد متشکل از 18 عضو که از اعضای مستعفی احزاب اصولگرا و اصلاحات، همچون جامعه اسلامی مهندسین، طیف منسوب به محسن رضایی، حزب کارگزاران، حزب اعتماد ملی و دفتر تحکیم وحدت است./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار