حقوق ثابت هر داعشی، ماهانه 50 دلار!!!/برده جنسی بیاورید، حقوق بالاتری بگیرید

داعش که این روزها در تنگنای شدید مالی قرار دارد، به هر نظامی تروریست ماهانه 50 دلار حقوق می‌دهد.

حقوق ثابت هر داعشی، ماهانه تنها 50 دلار!!!/ برده جنسی بیاورید، حقوق بالاتری بگیریدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی «ان‌دی‌تی‌وی» هند با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: اسنادی که به‌تازگی از گروه تروریستی داعش کشف شده است، نشان می‌دهد این گروه که اخیراً در تنگنای شدید مالی قرار گرفته است، به هر یک از عناصر خود ماهانه تنها 50 دلار به عنوان حقوق ثابت پرداخت می‌کند. 

در ادامه گزارش آمده است: به طور مثال، این اسناد نشان می‌دهد «الجیبوری،» یکی از عناصر این گروه تروریستی که دو همسر و 6 فرزند دارد، علاوه بر حقوق ثابت ماهیانه‌اش، 50 دلار بابت هر یک از همسرانش و 35 دلار نیز برای فرزندان زیر 15 ساله‌اش، از این گروه تروریستی حقوق دریافت می‌کند. طبق این اسناد، الجیبوری همچنین بابت هر «برده جنسی» نیز 50 دلار دریافت می‌کند. با احتساب این مبالغ، دریافتی ماهیانه الجیبوری در مجموع حدود 360 دلار است. 

در ادامه گزارش آمده است: اسناد رسمی داعش که یک نشریه معتبر روز جمعه بخشی از آن را منتشر کرد، حاوی اطلاعات مربوط به عناصر این گروه تروریستی و دیگر جزئیات زندگی آن‌ها است. این اسناد راهکارهای مورد استفاده تروریست‌ها را برای رویارویی با شکست‌های اخیر و مشکلات پس از آن، فاش می‌کند.   


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
لعنت بر این حروم زاده ها
آخرین اخبار