جنگنده‌های رژیم صهیونیستی باز هم به غزه حمله کردند

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دو موضع را در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دو موضع را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز شنبه دو بار شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. 

منابع امنیتی و شاهدان گزارش دادند جنگنده‌های این رژیم در ساعات اولیه امروز دو نقطه از جمله یک مرکز متعلق به گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را در خان یونس هدف قرار دادند. 

منابع امنیتی تاکید کردند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ابتدا چند راکت به طرف دو منطقه خالی از سکنه نزدیک دو کارگاه آجرپزی در دو محله «زنه» و «فخاری» در خان یونس شلیک کردند که خساراتی به کارگاه‌ها وارد شد اما تلفاتی نداشت. 

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین دو موشک به یک مقر گردانهای عز الدین قسام در شهرک عبسان در شرق خان یونس شلیک و خساراتی به این محل وارد کردند. 

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: در همین حال شاهدان اعلام کردند فعالان فلسطینی دو خمپاره به طرف پایگاه نظامی کیسوویم اسرائیل در شرق خان یونس شلیک کردند، اما هیچ گروه فلسطینی تاکنون مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است. 

 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته بار‌ها مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرده‌اند که بر اثر این بمباران‌ها یک فلسطینی هم به شهادت رسیده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ارتش سوریه لبنان فلسیطن مصر ،نازی های هیتلر رژیم صهیونیست را از بین ببرید
آخرین اخبار