آمادگی مازندرانی‌ها برای دفاع از حرم

این حرامی‌ها اعتقادی به آتش بس ندارند. اینان در وقت صلح به رزمندگان مازندرانی حمله کردند چرا که می‌دانستند خود مرد لحظه‌ی نبرد نیستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "رضاعلی رضایی" از فرماندهان مازندرانی مدافع حرم حضرت زینب(س) در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم "رضا حاجی‌زاده" در شهر آمل گفت: نیروهای لشکر عملیاتی 25 کربلا تکاورانی بزرگمرد بودند که روحیه شهادت طلبی داشتند.

وی افزود: این نیروها داوطلبانه در سوریه حضور پیدا کرده و برای این حضور با هم رقابت داشتند. اینان در سن جوانی از لذت‌های جوانی و هستی خود گذشتند تا به هستی ابدی دست پیدا کنند. شهید حاجی زاده عاشقانه جنگید تا از مرزهای اعتقادی و حرم حضرت زینب(س) دفاع کند.

رضایی با اشاره به توانمندی‌های نظامی این نیروها بیان کرد: من در سخت‌ترین ارتفاعات غرب کشور در ارتفاعات جاسوسان، سردشت، پیرانشهر و دوله‌تو و در سوریه با اینان بودم و توانمندی‌های این سربازان بزرگ جبهه اسلام را دیدم و کمتر کسی می‌توانست حریف این شیرمردان مازندرانی بشود لذا تکفیری‌ها و یزدیان زمان با تمام خباثتشان در شرایط صلح و آتش بس به رزمندگان حمله کردند و به شهادتشان رساندند.

این مدافع حرم حضرت زینب(س) گفت: رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا در عملیات‌های مختلفی در سوریه حضور داشته‌اند، از جمله آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا. در این عملیات‌ها رزمندگان شکست‌های سختی بر نیروهای تکفیری وارد کردند و حماسه‌هایی در غربت آفریدند که باید ساعت‌ها از آن گفت.

وی ادامه داد: این حرامی‌ها اعتقادی به صلح و آتش بس ندارند. اینان در وقت صلح به رزمندگان مازندرانی حمله کردند چرا که می‌دانستند خود مرد لحظه‌ی نبرد نیستند. بد نیست تکفیری‌ها به یاد بیاورند که رزمندگان لشکر کربلا در عملیات‌های مختلف آنان را به چه خفتی کشانده بودند، برخی کشته و برخی با ذلت فرار می‌کردند.

رضایی بیان داشت: پس از شهادت عزیزانمان در خان طومان، تکفیری‌ها با استفاده از شبکه‌های اجتماعی که در اختیار دارند و رسانه‌های خارجی غرب و آمریکا که از آنان حمایت می‌کنند تصاویر و فیلم‌هایی را منتشر کرد که می‌گفتند متعلق به عملیات اخیرشان است در صورتی که این تصاویر را بنده بارها دیده بودم و مربوط به جنایت‌های بی‌شرمانه‌ای بود که در جاهای دیگر انجام داده بودند.

وی تصریح کرد: ما پاسداران حرم انتقام خون شهدایمان را خواهیم گرفت. امروز نیز مردم مازندران پس از تشییع پیکر شهید حاجی‌زاده در منزل این شهید بزرگوار تجمع کرده‌اند و ضمن بیان تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار مدافع حرم آمادگی خود را برای حضور در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعلام کرده‌اند.
منبع: دفاع پرس
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار