«اینجا امن نیست» به فضای مجازی توجه دارد

بازیگر جوان سینما و تلویزیون ازجدیدترین فعالیت سینمایی و تلویزیونی تا نگارش فیلمنامه گفت.

سمیرا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیتش گفت: در دو اپیزود مجموعه «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به کارگردانی داود بیدل بازی کردم و راجع به اپیزود سوم نیز صحبت‌هایی انجام دادیم که هنوز قرارداد نبستیم.

وی افزود: با فیلم سینمایی «اینجا امن نیست» به کارگردانی معظمی نیز قرارداد بستم که شش کاراکتر زن دارد و من نقش یکی از این کارکترها را بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: بخشی از سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» ضبط شده و هنوز فیلمبرداری آن باقی مانده است. فیلم «اینجا امن نیست» که به فضای مجازی و اتفاقاتی که این فضا روی زندگی آدم‌ها دارد در مرحله دور خوانی به سر می برد.

این بازیگر از دیگر فعالیت‌های خود بیان کرد: به جز بازی در فیلم و سریالی که به آنها اشاره کردم، مشغول نگارش فیلمنامه ای برای آقای برقعی هستم.

وی درباره ورود جوان‌ها به عرصه سینما گفت: ورود بسیار سخت است. از طرفی جنبه‌های منفی در خصوص وجود مافیا سختی کار را بیشتر می‌کند اما کسی که با صداقت کار کند و توانایی داشته باشد، می تواند جای خودش را در کنار کسانی که با ارتباط و به اشکال مختلف وارد سینما شده‌اند، پیدا کند.

حسینی در مورد ورود به عرصه سینما از طریق گذراندن دوره های تئاتری خاطرنشان کرد: خود من تئاتر خواندم و به نظرم بازیگران تئاتر تسلط خاصی روی بیان، حس، بدن و بیانشان دارند که به بالا بردن کیفیت بازی آن‌ها کمک می‌کند و برای بازی در سینما فقط کافی است مدیوم دوربین، لنزها و دکوپاژ را بشناسند که در نتیجه آن به راحتی بازی خواهند کرد. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار