تکمیلی/ملکی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ریزش آوار جان سرایدار حسینه را گرفت/نشت گاز شهری علت حادثه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه ریزش ساختمان یک حسینیه در خیابان ولیعصر و یک کشته در این حادثه خبر داد.

ریزش آوار  جان سرایدار حسینه را گرفت/نشست گاز شهری علت حادثهجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 17:55دقیقه روز گذشته انفجار و تخریب یک خانه قدیمی دو طبقه در خیابان ولیعصر،تقاطع مختاری به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. 

وی افزود:بلافاصله  ماموران 5 ایستگاه آتش نشانی به محل  حادثه اعزام شدند که مشاهده شد حادثه در یک خانه که از آن به عنوان حسینیه استفاده می شده، رخ داده و شدت انفجار باعث شکسته شدند شیشه ها تا شعاع چند متری شده است.

ملکی ادامه داد: در این حادثه به چهار خودرو آسیب رسید و یک راننده نیز که در داخل خودرو ال 90 خود گرفتار و مجروح شده بود نجات یافت اما ساعات پایانی شب  آتش نشانان حین عملیات آوار برداری  فرد میانسالی را در میان آوار یافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: بلافاصله مرد میانسال که گفته می شود سرایدار حسینه بوده خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که متاسفانه مرگ وی تایید شد. 

ملکی خاطر نشان کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی علت حادثه را نشت گاز شهری اعلام کرده اند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آتش نشانی ، آوار ، حادثه ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
هر چی سنگه واسه پای لنگه دیگه،امیدوارم خانوادش تامین بشن
آخرین اخبار