نگارش فاز دوم سریال الف ویژه «مولانا» آغاز شد

نگارش سیناپس فاز دوم سریال الف ویژه «مولانا» به اتمام رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اتمام پژوهش سریال تاریخی " مولانا"در سال 94، نگارش سیناپس این سریال 26 قسمتی توسط مهدی کیا و مهدی شیرزاد آغاز شد . هم اکنون سیناپس اولیه "مولانا" به مرکز گسترش فیلم نامه نویسی تحویل شده و پیش بینی می شود فیلم نامه آن تا پایان سال 95 آماده تولید شود.
 
در خلاصه داستان فاز دوم "مولانا" آمده است:" صد و ده سال پس از رفتن شمس از قونیه و ناپدیدشدنِ او، پیرمردِ شاعری در هند، ادعا می‌کند که شمس تبریزی است. سلطانِ فارسی‌زبان که از علاقمندان به مولانا و شمس است، پیرمرد را به‌ حضور می‌طلبد تا داستانش را بشنود و در صورتِ دروغ‌بودنِ ادعایش، او را مجازات کند. پیرمرد داستانش را از «سلیم» آغاز می‌کند، جوانکِ خیابان‌خوابِ شهر قونیه که مولانا او را به‌عنوانِ شاگرد و خانه‌شاگرد به خانه‌اش می‌برد. سلیم به‌سببِ عشقی که به مولانا دارد، دست به کارهایی می‌زند که درنهایت به ‌ضرر مولانا تمام می‌شوند؛ این سلیم است که برخی حوادثِ تلخِ زندگی مولانا را رقم می‌زند و..."
 
فاز دوم سریال "مولانا" به سرپرستی مهدی شیرزاد در 26 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی به رشته تحریر در می آید. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار