"حسن یزدانی" یا "جردن باروز" کدام یک قهرمان المپیک می شود؟!

کشتی گیر آمریکایی، مبارزه با حسن یزدانی را نبرد قرن دانسته و مطمئنا دوستداران کشتی منتظر رقابت این دو کشتی گیر در المپیک هستند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن یزدانی، نابغه کشتی کشورمان که در مسابقات جام جهانی 2016 لس آنجلس آمریکا خوش درخشید و دلگرمی زیادی برای کشتی دوستان ایرانی به وجود آورد تا همچنان برای اینکه یک ایرانی بتواند جردن باروز رو شکست دهد امیدوار باشند. حسن یزدانی می گوید: من هیچی ترسی از جردن باروز ندارم و اگر مقابلش روی تشک بروم سعی می کنم با کمک کادر فنی و اجرای برنامه های آنها مقابل او به برتری برسم و هدفی جز کسب مدال طلا در المپیک ندارم.

جردن باروز، کشتی گیر آمریکایی هم در مصاحبه ای مبارزه با یزدانی در المپیک 2016 را نبرد قرن دانسته و از طرفی حسن بزدانی را ستاره درخشان کشتی می داند و معتقد است رقابت آنها در المپیک مبارزه جالبی خواهد شد.

کارشناسان کشتی، قدرت بدنی و تجربه بالای جردن باروز در رقابت های جهانی و تکنیک برتر حسن یزدانی را دلیلی می دانند که می تواند تقابل این دو کشتی گیر در رقابت های المپیک ریو 2016 را تبدیل به نبرد قرن کند.

جردن باروز، به تازگی پدر شده و تصاویری از فرزندش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است؛ کاربران ایرانی هم بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جام جهانی آمریکا و کشتی های زیبای حسن یزدانی در این مسابقات، به صفحه جردن باروز در اینستاگرام رفتند و زیر این پست ها برای او کری خوانی کردند و نوشتند: منتظر حسن یزدانی در المپیک باش!









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
من موندم اینایی که فارسی نوشتن،فازشون چیه
آخرین اخبار