عجیب ترین ساعت های زنگ دار خلاقانه و جالب

ساعتی که با "قلقلک دادن" شما را بیدار می کند + تصاویر

در این مطلب جدیدترین و خلاقانه‌ترین ساعت‌های مفهومی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ممکن است بسیاری از مواقع برای شما هم پیش آمده باشد که با صدای گوش‌خراش ساعت زنگ‌دار از خواب بپرید. طراحان مبتکر بعضاً اقدام به تولید ساعت‌هایی می‌کنند که با آن‌ها راحت‌تر بیدار می‌شوید.

مثلاً ساعت زنگ‌دار "باریسیر" (Bariseur) هم صدایی آرام پخش کرده و هم هنگام صبح چای یا قهوه تازه برایتان دم می‌کند. همچنین با پراکندن عطر و بوی چای یا قهوه هنگام شب به افراد حس آرامش فراوانی می‌دهد.

انواع ساعت‌های زنگ‌دار مفهومی در بازار موجود است. معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از:

1. آسیاب‌کن پول
در صورتی که دیرتر از زمان مورد نظر بیدار شوید، این ساعت جالب پولتان را کاملاً از بین می‌برد. بنابراین با داشتن این ساعت همیشه تلاش می کنید که به موقع بیدار شوید (مگر این‌که آدم پولداری باشید).

ساعتی که با

2. ساعت ظالم
ساعت مفهومی "ظالم" (Tyrant) یک بار به شما هشدار می‌دهد تا بیدار شوید. در صورتی که به فرمانش گوش ندهید، تلفن همراه شما را در تصاحب خود قرار می‌دهد، در فهرست مخاطبان به جستجو می‌پردازد و به طور تصادفی با یکی از آن‌ها تماس می‌گیرد! ساعت ظالم تا زمانی که از خواب بیدار نشوید هر سه دقیقه یک بار به افراد مختلف زنگ زده و با این کار آبروی شما را به کلی می‌برد!

ساعتی که با

3. ساعت قلقلکی
به نظر می‌رسد بهترین صدا برای بیدار کردن افراد صدای خنده بچه‌ها باشد. شرکت "آیدیو" این موضوع را به خوبی درک کرده و به طراحی ساعت ال او الز (Lolzzz) پرداخته است. هنگام صبح، صدای خنده‌های یک دختر 5 ساله از این ساعت زنگ‌دار پخش می‌شود. حال برای قلقلک دادن آن فقط کافی است بالای آن را لمس کنید تا برایتان قهقه بزند! همچنین می‌توانید صدای خنده فرزندتان را در آن ذخیره کنید و با آن از خواب برخیزید.

ساعتی که با

4.ساعت وزنه‌ای
این ساعت زنگ‌دار تنها زمانی از زنگ زدن دست بر می‌دارد که با آن 30 بار تمرین ورزشی جلو بازو انجام دهید. گفته می‌شود حسگرهای حرکتی ساعت دمبلی‌شکل آنقدر دقیق است که نمی‌توانید صرفاً با حرکت دادن آن، سرش شیره بمالید!

ساعتی که با

5.ساعت پاولاک
ساعت "پاولاک" (Pavlok) برای بیدار کردن فرد تنها به صدا اکتفا نمی‌کند، بلکه حتی ممکن است با ویبره، تلنگر و حتی شوک ملایم الکتریکی شما را از خواب بیدار کند. این ساعت با گوشی‌های اندرویدی و آیفون هماهنگ می‌شود.

ساعتی که با

ساعت پاولاک را می‌توان بر روی حالت‌های مختلف مثل صدا، ویبره و شوک الکتریکی یا ترکیبی از آن‌ها تنظیم کرد.

6.ساعت تفنگ لیزری
این ساعت به شکل یک تفنگ طراحی شده است و برای غیر فعال کردن آن باید نقطه‌ای خاص را به وسیله لیزرش هدف قرار دهید. تنظیمات آن از یک تا 5 قابل تغییر است، به طوری که در سخت‌ترین حالت 5 بار بایستی تیرتان به هدف بخورد!

ساعتی که با

7.ساعت بازیگوش
ساعت "کلاکی" (Clocky) یک بار به صدا در می‌آید؛ در صورتی که بیدار نشوید از میز کنار تختتان به پایین می‌پرد و با چرخ‌هایی که بر روی آن تعبیه شده به سمت وسایل و اشیای اتاق حرکت کرده و با اصابت به آن‌ها سر وصدا ایجاد می‌کند. برای غیر فعال کردن آن چاره‌ای جز بلند شدن از تخت خوابتان ندارید!

ساعتی که با



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
خیلی جالب بود.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
خیلی جالبه
آخرین اخبار