40 سال زندان برای ارسال نامه های الکترونیکی هرز+عکس

سانفورد والانس ملقب به پادشاه هرزنامه به دلیل ارسال بیش از 27 میلیون هرزنامه به کاربران فیسبوک دوسال نیم دیگر به محکومیتش اضافه شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ والانس بین ماه نوامبر 2008 تا مارس 2009 به بیش از 500 هزار حساب فیسبوک سرزده و هرزنامه فرستاده است.

پادشاه بدنام هرزنامه که اهل لاس وگاس آمریکاست برای 27 میلیون هرزنامه فرستاده به کاربران فیسبوک به دو سال و نیم زندان محکوم از هرگونه استفاده از شبکه های اجتماعی منع شده است ، همچنین وی  توسط یک قاضی در سن خوزه کالیفرنیا نیز  به پرداخت 310 هزار دلار جریمه و پنج سال حبس تعلیقی و قرار گرفتن تحت درمان روانی محکوم شده است. همچینی وی حق استفاده از رایانه را هم بدون اجازه از افسر ناظر خود ندارد.

40 سال زندان برای پادشاه هرزنامه

والاس که خود را پادشاه هرزنامه نامیده در سال 2011 دستگیر شده و به جرم های مختلف مجموعا تا به حال به بیش از 40 سال  زندان و 2 میلیون دلار جریمه محکوم شده است که در صورت کشف جرم های دیگر ، مانند اقدامش بین نوامبر 2008 تا مارس 2009 ممکن است این محکومیت ها افزاریش یابد.

گفته می شود وی که با عنوان Spamford  شناخته میشد در سال 1990 تحت نام شرکت "تبلیغات سایبر" روزانه 30 میلیون هرزنامه ایمیلی میفرستاده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
خدا هدایتت کنه ان شاءالله