قم؛

برگزاری نمایشگاه سبک زندگی قرآنی در مسجد مقدس جمکران

نمایشگاه سبک زندگی قرآنی همراه با نمایش آثار نفیس قرآنی و کتابت قرآن کریم در دهه آخر ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه سبک زندگی قرآنی در مسجد مقدس جمکرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم و به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سجاد نیکخو، مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به مسأله سبک زندگی اسلامی در جامعه و تأکیدهای مقام معظم رهبری (مدظله) بر این مسأله، اظهار داشت: سبک زندگی به مسائلی برمی گردد که متن زندگی انسان را شکل می دهد و قرآن کریم که کتاب خدا و هدایتگر راه زندگی است، به ما قانون زندگی را می آموزد.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که سبک زندگی جامعه ما باید قرآنی باشد، عنوان کرد: ما به واسطه عمل کردن به قرآن کریم می توانیم به قله سعادت و خوشبختی دست پیدا کنیم، در همین راستا، نمایشگاه سبک زندگی قرآنی در دستور کار معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه سبک زندگی قرآنی به منظور ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و توجه به آیات سبک زندگی در قرآن کریم در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران جهت بازدید علاقمندان و زائران این مکان شریف برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: در نمایشگاه سبک زندگی قرآنی، تابلوهای نفیس قرآنی همراه با کتابت قرآن کریم توسط اساتید برجسته خطاط تا پایان ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نیکخو بیان داشت: در این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی ویژه ای با موضوعات سبک زندگی و تربیت فرزند با تکیه بر آیات قرآن مجید برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه سبک زندگی قرآنی واقع در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران تا پایان ماه مبارک رمضان جهت بازدید زائران این مکان شریف دایر است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار