ایجاد شغل در خرمشهر با تردد اتباع خارجی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: تردد عراقی ها هزار و صد شغل در خرمشهر ایجاد کرد.

ایجاد شغل در خرمشهر با تردد اتباع خارجیببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ بیژن بداغی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: ورود و مسافرت عراقی ها به شهرستان خرمشهر باعث رونق بازار و تولید درآمد بیشتر در این شهرستان شده و باعث ایجاد اشتغال برای یک هزار و یکصد نفر در این شهرستان شده است.

وی افزود: بر اساس بررسی های میدانی که انجام گرفته است ورود و تردد عراقی ها به شهرستان خرمشهر باعث رشد درامد در بسیاری از بخش های این شهرستان شده است .

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: به عنوان مثال میزان درآمد زایی در آژانس‌ها ۱۳۰ درصد، در بحث رستوران و اغذیه ۴۵ درصد، در حوزه پوشاک ۳۰ درصد، تولید شیرینی جات ۸۰ درصد، پارچه ۲۰ درصد، لوازم خانگی ۲۵ درصد، خدمات آرایشگری ۲۰ درصد، میوه و تره‌بار ۸۰ درصد، رشد نشان می‌دهد.

بداغی افزود: برای تامین کالای مورد نیاز مسافران عراقی به این شهرستان و شهروندان خرمشهری لازم است که همکاری بیشتری شود تا امکان عرضه کالا‌های بیشتری را در بازار داشته باشیم.

وی گفت: ۱۰ تن گوشت، ۲۳ تن مرغ و ماهی، ۳۵ تن شکر، ۱۱۸ تن برنج احتکار شده در این شهرستان شناسایی و کشف شدند که این کالا‌ها بین زوار و حسینیه‌ها توزیع شد، خرمشهر بیش از ۴۰۰ حسینیه دارد که این اقلام بین آن‌ها توزیع شد و مردم رضایتمندی کامل دارند.

انتهای پیام/ د

رونق بازار و تولید درآمد بیشتر در خرمشهر

 

برچسب ها: عراق ، تنظیم بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.