مهران غفوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آیا «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا»، «بنهور» به جای «زاپاتا» است؟!

بازیگر فیلم جدید کاهانی معتقد است که فیلم عجیب و غریبی ساخته نشده و معنی توقیف شدن آن را نمی فهمد.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مشکلات به وجود آمده برای فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» گفت: مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد یک فیلم پس از دریافت پروانه ساخت و آماده شدن، اکران نمی‌شود! به عنوان نمونه در خصوص «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» ما نیامدیم برای «بنهور» پروانه ساخت بگیریم اما «زاپاتا» بسازیم.

وی افزود: نباید بگویند این فیلم قابل اصلاح نیست؛ چون واقعا معنی آن را نمی فهمم! یعنی کاهانی پروانه ساخت یک فیلم گرفته و فیلم دیگری را ساخته که این حرف را می زنند و یا چیزهای عجیب و غریب را وارد فیلم کرده است؟!

وی ادامه داد: اگر با این لحن صحبت می کنم به حساب طلبکار بودن من نگذارید؛ بلکه همه ما دوست داریم به این سینما کمک شود. هیچ فیلمی روی زمین نماند، از طرفی تمایل داریم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» نیز روی پرده سینماها برود.

غفوریان در بخش پایانی صحبت های خود نظرش را در مورد کیفیت فیلم کاهانی اینگونه بیان کرد: کاهانی یک خصوصیتی دارد که اجازه دیده شدن فیلم را قبل از اکران خصوصی نمی‌دهد، اما زمانی که برای بخش صداگذاری رفتم چند تکه از فیلم را دیدم؛ خوب و قابل تامل است.



انتهای پیام/


   



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار