ویژه اندروید؛

دانلود آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب اینستاگرام

اینستاگرام اپلیکیشن خود را با ایجاد تغییرات جدید بروز کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را بر روی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب اینستاگرام+دانلودآخرین ورژن اپلیکیشن محبوب اینستاگرام+دانلودآخرین ورژن اپلیکیشن محبوب اینستاگرام+دانلود


برخی از ویزگی های اپلیکیشن Instagram اندروید :

  • امکان اشتراک گذاری تصاویر خود و یا دوستان
  • لایک کردن عکس های شما توسط دیگران
  • اعمل جلوه های عالی و شگفت انگیز برروی عکس ها
  •  ثبت نام اسان و بدون دردسر و بدون نیاز به فیلت-رشکن
  •  ویژگی های عالی و بی نظیر برای سرگرم ساختن شما


 تغییرات نسخه ی v8.5.1:

* نوشتن اطلاعات پروفایل با زبان های مختلف دنیا با استفاده از See Translation!


برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در اینستاگرام ثبت نام کنید . ثبت نام کردن در اینستاگرام بسیار ساده و در حد وارد کردن یک نام و ایمیل است.


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
حجم: 12 مگابايت
نیازمند اندروید: +2.2
نوع فایل: ZIP



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار