چگونه سحر و جادو را باطل کنیم؟/ احکام شرعی دعانویسی و فال‌گیری

سحر و جادو از اموری است که از نظر قرآن كريم و احاديث واقعيت دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجام کارهای ماوراء طبیعه مانند سحر و جادوگری، فالگیری و دعانویسی همیشه در طول تاریخ برای مردم دارای جذابیت بوده و هست.

سحر و جادو از اموری است که از نظر قرآن كريم و احاديث واقعيت دارد. آیات 102 سوره بقره و 4 سوره فلق و برخی روایات به این موضوع صحه می‌گذارند و خداوند می‌فرماید: «مردم سحرهايی را فرا می گرفتند كه ميان مرد و همسرش جدايی مي افكند.»

در این گزارش حد و حدود شرعی کارهایی مانند سحر و جادو، فالگیری و دعانویسی را از منظر شرع و مراجع عظام تقلید بررسی می‌کنیم.

آیت‌الله خامنه ای: 
سؤال: آیا یاد گرفتن سحر و عمل به آن جایز است؟ و آیا احضار ارواح و ملائکه و جن جایز است؟
جواب: علم سحر و يادگرفتن آن حرام است مگر آنکه به منظور غرض عقلايى و مشروع باشد وامّا احضار ارواح و ملائکه و جن، برحسب اختلاف موارد و وسائل و اغراض، احکام مختلفى دارد.

سؤال: مراجعه مؤمنین به بعضی از کسانی که از طریق تسخیر ارواح و جن اقدام به معالجه می‏‌کنند، با توجه به اینکه یقین دارند که آنها فقط کار خیر انجام می‌‏دهند چه حکمی دارد؟
جواب: اين کار فى‏نفسه اشکال ندارد، مشروط بر اينکه از راههايى که شرعاً حلال هستند، اقدام شود.

سؤال: آیا فالگیری از طریق سنگریزه و کسب درآمد با آن جایز است؟
جواب: اخبار به کذب جايز نيست.

سؤال: آیا آموختن علم جفر و رمل و زیج‏ها و علوم دیگری که از امور غیبی خبر می‌‏دهند، جایز است؟
جواب: آنچه از اين علوم در حال حاضر نزد مردم است، غالباً تا اين حد که موجب يقين و اطمينان به کشف امور غيبى و خبردادن از آنها شوند، قابل اعتماد نيستند، ولى آموختن علومى مانند جفر و رمل به‌طور صحيح اشکال ندارد به شرطى که مفسده‌‏اى بر آنها مترتّب نشود.

سؤال: آیا پرداخت و دریافت پول در قبال نوشتن دعا جایز است؟
جواب: دريافت يا پرداخت مبلغی به عنوان اجرت نوشتن دعاهای وارده اشکال ندارد.

سؤال: دعاهایی که نویسندگان آنها ادعا می‏کنند که در کتابهای قدیمی دعا نقل شده‏‌اند، چه حکمی دارند؟ و آیا این ادعیه از نظر شرعی معتبر هستند؟ مراجعه به آنها چه حکمی دارد؟
جواب: اگر دعاها از ائمه اطهار(ع) نقل و روايت شده باشند و يا مضامين آنها حق باشد، تبرّک جستن به آنها اشکال ندارد. همانگونه که تبرّک جستن به دعاهای مشکوک به اين اميد که از معصوم(ع) باشند، اشکال ندارد.

سؤال: یادگرفتن و یاددادن و دیدن شعبده و اقدام به بازیهایی که همراه با تردستی هستند، چه حکمی دارد؟
جواب: یاددادن و یادگرفتن شعبده‌ای که از انواع سحر باشد، حرام است، ولی بازیهایی که همراه با سرعت حرکت و تردستی هستند و از انواع سحر محسوب نمی ‏شوند، اشکال ندارد.

آیت‌الله سیستانی:
پرسش: سحر و جادو چه حکمی دارد ؟
پاسخ: سحر و جادو از محرمات ومعاصی کبیره است و جایز نیست.

پرسش: ایا مراجعه به دعا نویس اشکال دارد؟ نظر شما در مورد سحر و جادو چیست؟
پاسخ: مراجعه به دعا نویس اشکال ندارد ولی سحر وجادو جایز نیست.

پرسش: آیا جادو وجود دارد وکسی که عنوان می کند با جادو و جادوگری می تواند حال یکی را پریشان کند واقعیت دارد؟
پاسخ: سحر وجادو چنانکه از قرآن کریم بدست می آید اثر دارد (فیتعلمون منهما مایفرقون بین المرء وزوجه) والبته دعاهائی هم برای ابطال جادو و سحر هم هست ولی اکثر کسانی که ادعای سحر و جادو دارند دروغ می گویند و با ترفندهائی مردم را فریب می دهند و گاهی در اثر تلقین شخصی را مریض و بیمار می کنند و او گمان می کند جادو شده است.

پرسش: کف و یا فال فنجان بین ، پیشگویی هایی می کند و می گوید که برای شخص در حال و آینده چه پیش خواهد آمد ؟ آیا چنین کاری جایز است به ویژه اگر صاحب فنجان به آنچه گفته می شود ترتیب اثر بدهد؟
پاسخ: چنان پیشگوی هایی اعتبار ندارد و او هم نباید به طور جزم و یقین ، سخنی بگوید هم چنانکه دیگران هم در مواردی که وجود حجّت شرعی و عقلی لازم است ، نباید بر آن پیشگویی ها ، اثر بار کنند .

آیت‌الله مکارم شیرازی:
پرسش : مراجعه به فالگیرها و جادوگران براى معالجه چه حکمى دارد، در حالى که گاه امراض سختى را معالجه مى کنند؟
پاسخ : رجوع به آنها حرام است.

پرسش : آیا درست است که می گویند در مورد حرمت سحر استعمال آن است نه یادگیری آن؟ آیا مطلقاً حرام است؟
پاسخ : طبق فتوای همه فقهای اسلام یاد گرفتن و انجام اعمال سحر و جادوگری حرام است.

پرسش : برخی از اشخاص از طریق فالگیرى با جامع الدّعوات یا دوازده برج، از آینده و گذشته و مرض مراجعین خبر مى دهند و دعاى محبّت ما بین دخترها و پسرها و زوج ها و براى دیوانه ها و جنّ زده ها مى نویسند و پول هاى زیادى دریافت مى کنند؛ دریافت پول از این طریق چه حکمی دارد؟
پاسخ : پول گرفتن در برابر این کارها جایز نیست.

پرسش : اگر فال قهوه براى کار مشروعى انجام شود، چه حکمى دارد؟ مثلا از این طریق گمشده اى را پیدا نموده، یا گره اى را باز کند. در این صورت پول حاصل از آن چه حکمى خواهد داشت؟
پاسخ : فال قهوه و امثال آن از خرافات است، و شرعاً اعتبارى ندارد، و گرفتن پول در مقابل آن جایز نیست.

پرسش : آیا اسلام جهت ابطال سحر دستور العمل و راه کار واقعی که واقعا سحر را باطل کند دارد؟ چرا که با توجه به اوضاع جامعه مراجعه به افراد در این زمینه با باج خواهی آنها همراه است.
پاسخ : هر چند سحر و جادو به تصدیق قرآن مجید حقیقت دارد، ولى غالب آنچه را مردم سحر و جادو مى دانند اوهام و خیالاتى بیش نیست. براى رفع آن هر روز پنج مرتبه آیه الکرسى را بخوانید و به خود و اطرافیانتان بدمید و هر روز هر چند به به مقدارى صدقه بدهید و بر خدا توکّل کنید.

پرسش: شخصى، که زندگى عادى خود را مى گذرانده، ناگهان دچار مشکلات عدیده مى گردد! یکباره افسردگى، ناراحتى هاى عصبى، کم خوابى و بى حوصلگى، نظم زندگى اش را از هم مى پاشد! با مراجعه به چند پزشک متخصّص اعصاب و روان، نه تنها هیچ گرهى از کار او گشوده نمى شود، بلکه روز به روز حالش بدتر مى شود، تا بالاخره از مراجعه به پزشک نا امید، و به یک ساحر معروف مراجعه مى کند. وى پس از سعى و تلاش زیاد، مى گوید: «کسى تو را سحر کرده، شاید به زودى عمرت به سر آید!» ساحر معروف، با همدستى یک ساحر دیگر، چند عدد تعویذ و دعا را کشف مى کند، که اسم آن شخص روى آن نوشته شده، و همراه با اشیاى عجیب همچون فولاد، سوزن، استخوان و مانند آن، در یک جا قاب شده بود. ساحر با این که با آن شخص آشنا نیست، اسم کسى که این کارها را کرده به او مى گوید، او هم به یقین رسیده که عامل این سرگردانى و بدبختى همان شخص است. حال با توجّه به این که تمام زندگى وى از هم پاشیده (البتّه بعد از پیدا شدن و پاره شدن کاغذهاى مذکور حالش بهتر شده است) و اگر کمک ساحران نبود تا چند روز دیگر رشته زندگى اش از هم پاشیده مى شد. عامل این بدبختى ها و رنجهاى وى چه تاوانى باید بپردازد؟
پاسخ : قول ساحران اعتبارى ندارد، به آن اعتنا نکنید. دستورى به شما مى دهم، اگر عمل کنید حال شما ان شاء اللّه خوب خواهد شد: نمازها، مخصوصاً نماز صبح را اوّل وقت بخوانید، و بعد از نماز صبح دست راست را روى سینه بگذراید، و هفتاد مرتبه «یا فتّاح» بگویید. سپس 110 مرتبه صلوات بفرستید. در هر شبانه روز پنج مرتبه آیه الکرسى بخوانید، و به خود بدمید. و هر وقت گرفتار ناراحتى فکرى شدید، ذکر «لا حول و لا قوّه الاّ باللّه» را بگوئید. این برنامه را تا چهل روز ادامه دهید، ان شاء اللّه مشکل شما برطرف خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یکی هیچ نمیدونست تو عالم خواب دیده یک نفر بهش میگه تو دعایی شدی عکس طرف نشون میده خلاف ما بلد نیستیم چکار کنیم به ما کمک کنین
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
من یه زنه ۴۳ ساله ام بعد ۲۰سال زندگی و با داشتن ۲تا پسر تصمیم به جدابی از شوهر خیانتکار و بددهنم افتادم تو این فاصله یه مردی هم تو زندگیمه که باعث میشه شوهرم نبخشم و بیشتر زندگیمون اشفته شده چکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۰۴:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام من کارم خیاطی هست کارم خوب بود خرجمم خوب بود در حد خرج در ماه حدود ۲۰ ملیون خرجم میشد کارم خوب بود ولی الان یک ماهه که کارم خراب شد بیکار شدم که الان در روز یک وعده غذایی میخوریم من دو تا بچه دارم اوناهم روزی یک وعده غذا میخورن ..فکر می‌کنم سحر و جادو کردن سرکتابم گرفتن گفتن که بسته کردن تو رو الان خدایی هزینه شیخ ندارم بدم اگه میتونید برای منم یک دعایی بکنین لطفا خواهش میکنم بخاطر دو تا بچه هام ممنون از شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۰ دی ۱۴۰۲
?
Czechia
دیانا
۱۳:۴۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگر با خانواده به مشکل بخوری حد خودکشی و بیماری داشته باشی هروز دعوا تکرار بشود آیا امکان دارد طلسم شده باشیم
Czechia
دیانا
۱۳:۴۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگر با خانواده به مشکل بخوری حد خودکشی و بیماری داشته باشی هروز دعوا تکرار بشود آیا امکاندارد طلسم شده باشیم
Czechia
دیانا
۱۳:۴۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگر با خانواده به مشکل بخوری در حد خودکشی و بیماری داشته باشی هروز دعوا تکرار بشود آیا امکان‌دارد طلسم شده باشیم
Czechia
دیانا
۱۳:۴۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگر با خانواده به مشکل بخوری در حد خودکشی و بیماری داشته باشی هروز دعوا تکرار بشود آیا امکان‌دارد طلسم شده باشیم
Czechia
دیانا
۱۳:۴۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگر با خانواده به مشکل بخوری در حد خودکشی و بیماری داشته باشی هروز دعوا تکرار بشود آیا امکان‌دارد طلسم شده باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
سلام و خسته نباشی نشانه های را که یک فرد همزاد دارد همه را دارم تو را خدا کسی هست مشکلم را حل کندتو را به خدا کسی بدادم برسدسپاس گزارتان هستم منتظرجوابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
می شه اسم طلسمی یا دعا یی که توش سه تار موی فرد طلسم شده به کار رفته باشه رو بگید چه طور باید باطل اش کرد میدونم طلسم کجاست اما از پرت کردن اش میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۰ تير ۱۴۰۲
سلام
آیا دعا و طلسم در کیف باشد جای کثیف حرام قرار بگیرد باطل میشود
لطفآ جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام کارامون گره خورده هر جا رفتم گفتن طلسم شدین لطفا راهنماییمون بکنین چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام کارامون گره خورده هر جا رفتم گفتن طلسم شدین لطفا راهنماییمون بکنین چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام کارامون گره خورده هر جا رفتم گفتن طلسم شدین لطفا راهنماییمون بکنین
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۷:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
دعانویس میگه برات جادو کردن در قبرستان من همیشه مریضم سر درد دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام من حدیثم من هرکاری میخوام انجام بدم خراب میشه تو هیچی موفق نیستم و همش غمگینم اعتمادم پایینه حس میکنم طلسم شدم راهی هست باطل کنین من امسال کلاس نهمم و خیلیی میترسم میشه یک کاری کنین قبول بشم امسالو لطفا
Afghanistan
حلیمه
۲۱:۱۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
شوهرم. سحر. جادو. شده. چکار. کنم. بمن. محبت. ندار. ازمن دور. است
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۳۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
سلام من وشوهرم جادوکردن ماالان مثل ۲غریبه باهم زندگی میکنیم بامادرشوهرم تویک اتاقیم احساس میکنم شوهرم من دوست نداره نه محبتی نه خرجی اصلا حوصله باهاش حرف بزنی نداره بلندمیشه میره باهاش حرف نزنی چه جوری باطل کنم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۰۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
سلام خونه دارم که یکسال برای فروش گذاشتم برای فروش رفتن آن. جهت کارکنم برای باطل کردن جادو در مورد آن خونه از طریق قرآن یا دعا که کار کنم وبعد برای ونب کار
United States of America
عاطفه
۲۰:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
من خسته شدم دیگه اینقدر درس دیونه شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۲۱:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام ازتون کمک میخام من دارم برای گواهی نامه امتحان میدم ولی هر سه قبول نمیشم کسی ضد من داره دعا میکنه قبول نشم میخام این دعا لغو بشه و موفق نشن لطفا کمکم کنید حالم خیلی گرفته خیلی دشمن دارم که دارن اعصابم خورد میکنن لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام میشه بهم کمک کنید چون یه نفر هست که پشت من دعای بد می نوسیه و من همش مریض میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۰
سلام من شوهرم خیلی بداخلاقه اصن باهام خوب نیس البته خواهراش هم خیلی دخالت میکنن بجزیکیشون من خیلی بهشون احترام میزارم ولی اوناچش دیدن منوندارن چیکارکنم توروخدابگین
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۱:۲۶ ۲۵ دی ۱۴۰۰
چندسال پیش با کسی آشنا شدم که اومد خاستگاریم و خانوادم مخالفت کردند اون پسر هم گفت نمی‌ذارم دیگه ازدواج کنه ، بعدها فهمیدم منو طلسم کرده و هر چی ختم قرآن بر میدارم تا ۳۰روز باطل میشه ولی دوباره این کار رو می‌کنه لطفا راهنماییم کنید چیکار بایدانجام بدم که دست از سر من برداره
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۲:۱۷ ۱۰ دی ۱۴۰۰
۸ سال با یه دختر فامیلمون رابطه داشتم..همدیگه رو هم خیلی دوس داشتیم.
الان یک ماهه که کات کرده بدون هیچ دلیلی..اصلا از من دیگه خوشش نمیاد.
با عمه هام مشکل پیدا کرد مادرش.
عمه هام دعا درست کردن براش.
آیا باطل میشه بعد از یه مدت؟؟
و اگه باطل شد عشقم برمیگرده بهم؟؟
و منو دوس داره مثل قبل؟؟
Iran (Islamic Republic of)
س ی
۱۵:۰۲ ۰۹ دی ۱۴۰۰
من یه جاری دارم که همه ی کارهای ش را جادو پیش می برد حتی خانواده ی شوهرم رانیز به خودش جذب کرده ولی خانواده ی شوهرم خودشان رابه خریت زدند ولی این کاراو به من ثابت شده هروقت هم که به خانواده ی شوهرم ازاو چیزی را بگویم باور نمی کنند چون که با جادو زبان آنها بسته ولی من به خدای خودم شکایت کردم خدای مهربانم نیز جوابم راداده هر کجای ایران راباید دکتر رفتن چون که بچه دار نمی شوند هر چند مشکل از دختر ه است به کمک جادو کسی نمی تواند به اوبگوییند بالای چشمت ابروست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
سلام دوستان، من یه خواهر مریض دارم که همش تشنج داره و گریه میکنه جیغ داد و حرف هم نمیزنه، و هر دکتری هم بگید بردیم گفتن سالمه، و واقعا تا ۳ سالگی چیزیش نبود، حالا خیلیا میگن که این تو بچگی یه جنی رو لِه کرده و اون هم بهش آسیب زده و خیلی چیزای دیگه گفتن و پیش هر دعا نویسی بردیم ولی گفتن از کارش برنمیایم چون کارش خیلی سنگینه،
حالا میخواستم بدونم که اگه تو همین ایران سمت سمنان، مشهد، تهران، خوزستان کسی رو بشناسید که کارش خیلی خوب و قوی باشه جوری که از پس کارش بر بیاد و واقعا شفاش بده، ثواب دنیا و آخرت رو میبره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
من دعا و سحر و باطل می‌خوام چطوری میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
fatemehxa
۲۰:۳۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
چندوقته هرکاری که میخام بکنم به مشکل برمیخوره هیچ کاریو نمیتونم انجام بدم برا ازدواجم همشم مشکل پیش میاد پشت هم بدشانسی دیگه نمیدونم چیکارکنم کم اوردم بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام برایم دعا کنید عشقم پیشم برگرده و باهام ازدواج کنه و تا ابد کنارم باشه ان شاءالله واینکه چکار کنم دعا یا طسم از زندگی من باطل بشه کاملا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر آیا دعا هفت حصار واقعیت داره وداشتن آن در خانه سبکی دارد وباعث از بین رفتن سحر وجادو میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
رهام
یه دختر واسه عشق من دعا گرفته که عشقم با داداش دختره ازدواج کنه باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
elham
۰۱:۱۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
سلام یک زن برادر دارم که خیلی جادوگره تمام زندگیش باطلسم کردن شوهرش ومادرمن پیش رفته تاجایی که به مادرم آسیب رسیده چندساله کارش این بوده ماتازه فهمیدیم لطفاً بگید چه کنیم که طلسماش بی اثر باشه خواهش میکنم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
حدیثه
۱۲:۳۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
زن برادر ما هم به همین شکله و از همه جاش کاغذ دعا میریزه بیرون.از وقتی وارد زندگی ما شده همه چی بهم ریخته و گرفتاری و بیماری
Iran (Islamic Republic of)
tl
۲۲:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
لطفا برای بیرون اوردن سوزن از بدن راهی میدونید بگید منم بتونم کمک میکنم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۲۵ ۱۱ تير ۱۴۰۰
باسلام من چنداین سال است که خانم بنده ازبیماری رنج میبرد ولی هر دکتری که بگویدومتخصص بردم وکلی ازمایش وسیتی اسکن ام ارای گرفتم هیچ الایم از بیماری دراو مشاهده نشده حلا فکرکردم که جادو شده چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۰
سلام برای عشقم دعاکردن ازمن جداشده میخوام برگرده طرفمم چه جوری باید دعاروباطل کنم
Iran (Islamic Republic of)
قباد
۱۳:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سوره طه رازیاد بخوانید.
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۶:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
عشقم ودعاکردن چجوری میتونم باطلش کنم براش دعاکردن رفته بایه دختردیگه آیاراهی هست باطلش کنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام یه سوال داشتم
ایا طلسم یا دعایی هست که باطل نشه؟

لطفا لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
یدالله فوق ایدیهم
با سلام و درود
خداوند لعنت کند دعا گر و جادوگر و کسانی که برای رفع و رجوع مشکلاتشان به این چیزها روی می آورند
عزیزان نگذارید یه سری دیوانه از شما سواستفاده کنند و یک سری اراجیف به خوردتون بدهند
برای رفع مشکلاتتون فقط و فقط خداوند رو صدا بزنید
حسبی الله
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۹
من که یکی رو میشناسم خیلی از این چیزا خبرداره واقعا همه باورشون دارن ولی حیف شمارشو ندارم
Singapore
Majed arab
۱۴:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من جاشوبلدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ثریا
۱۱:۲۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
با سلام. من فهمیدم که مادر و خواهر شوهرم واسم زیر قالی واسم خون یا مایع زردرنگ توی خونه من میریزن. این مایع را هم دیدم میشه راهنمایی کنید با این لکه زرد یا بعضی جاها لکه خون روی قالی چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام منو جادو کردن میشه کمکم کونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
سلام بین من پسرم جدایی افتاده پسرم دوست نداره منا ببینه رفتم از دعا کن پرسیدم گفته پسرت را جادو کردن چکار کنم این جادو را باطل کنم
Iran (Islamic Republic of)
leyla
۱۷:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من میخواستم یه دعا برای همسرم بنویسم دعانویس گفت یه زنی برای شوهرشما دعا نوشته که شوهرشما تو هر شرایطی طرف خانوادش باشه و به هیچ عنوان طرف اونا رو به زن و بچه اش نده خانوادشو به زن و بچه اش ترجیح بده بخاطر همین من منصرف شدم از دعا نوشتن برای همسرم میخواستم بدونم چجوری میشه این دعا رو از بین برد من نمیدونم کی نوشته فقط میخوام بدونم میشه از بین برد جون همسرمن واقعا دو شخصیتی شده من دارم عذاب میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام‌گره‌افتاده‌ب‌کارمون‌‌شوهرم‌ب‌هر‌کاری‌دس‌میزنه‌کارش.درس‌نمیشه‌لطفا‌کمکون‌کنید
Iraq
زهرا
۱۴:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
شوهرم نیمه شب بیدار میشه بعضی از مو هامو با قیچی مبره ومن نمی دانم چکار کنم نمی تونم برابرش بایستم بگم که موهای منو تو خواب می بری الان هم در برابرش خیلی ظعیف ولال وناتوان هستم
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۲۳:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید میشه کمک کنید من از همسر دارم جدا میشه ولی یک سال دادگاه تمام نمیشه اساس میکنم یکی دعا نوشته همیشه خسته هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفاً کمکم کنید یه برگه ای پیدا کردم مطلق به زنداداشمه برای برادرم گرفته چطوری باطلش کنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا من هرچی دعا میگیرم جواب نمیدم آخه بدجوری افتادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام ونهایت تشکر .نزدیک به 15 سال پیش ازدواج کردم واز همان زمان خانواده خاستگاری که رد کردم والبته از نزدیکان هم هستن برای خودم وهمه خانوادم جادو میکنند بارهاوبارها برای بطلان سحر پیش دعا نویس رفتیم ولی بعد از مدتی دوباره حالمون بد میشه به طوری که خودمون قشنگ متوجه میشیم تمام علائم که گفتین برای خودم وهمسرم مشهوده دیگه واقعا خسته شدم اگر میتونین به خاطر خدا کمکمون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام زندگیم داره خراب میشه برام سحر درست کردنه ترو خدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام
من طلسم شدم کسی هست کمکم کنه حالم خیلی بده بخاطر خدا
Korea (the Republic of)
Sekine
۱۳:۰۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام من رفتم سرکتاب دیدم بهم گفتم طلسم شدین وخیلی سنگینه شوهرم اعتقادنداره به این چیزاخودمم زیادجدی نمیگیرم ولی فکرم همش درگیره دست به هرکارمیزنیم سنگ میشه عصبیم وهمه دارن ازم دورمیشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
با بنده تماس بگیرید تا کمکتون کنم

اگر دعای دارید باطل کنم فقط بخاطر خدا
France
زهرا
۲۳:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام من طلسم جدايي برام گرفتم شوهرم ميخواد طلاقم بده ميشه كمكم كنيد ممنون ميشم
France
زهرا
۲۳:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام
من عقد هستم مادر همسرم برام دعاي جدايي گرفته ميشه كمكم كنيد من زندگيمو خيلي دوس دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام ...من متوجه شدم که یه چشم و نظر که یک سرش هم سوزن هست زیر کفشم زدن ...خیلی ترسیدم...چون زنان ساحره هم در اطراف ما زیادن...ممکن رهنمایی کنید چکار باید بکنم...البته من اون سوزن تو دستشویی انداختم
Iran (Islamic Republic of)
سیفی خان زاده
۲۳:۲۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
من و خانوادهم توست نزدیک تر فامیل به ما جادو کردن که دوخانواده هست که ۶ سال بیشتر تر است که نمک دان را از خانه ما دوزدیده است و به آن جادو سنگ کرد که چند سال بیکار شدیم و مشکلات زیادی درست کرده برای ما
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۵۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
سلام من نزدیک پنجاه سالمه چند ساله یه زنی منو سحر کرده رفتم پیش چند تا دعا نویس همشون عین هم بهم گفتن دعا گرفتم بازم سحر را تمدید میکنه کارمو از دست دادم هر جا میرم کار بهم نمیدن زندگیم در حال نابودیه حتی برای سیر کردن بچه هام چیزی ندارم و مستاجرم کرایم عقب افتاده تو رو خدا کمکم کنید چه کنم زندگیم و بچه های بیگناهم به یه تار مو بنده چه کنم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۱:۵۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
من و هم سحر کردن یعنی سرکتاب باز کردم گفتن که سحر و جادوت کردن همیشه مریضم بی دلیل خواهش میکنم اگه راه کاری هست به منم معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
من جن ها پسرم رو خیلی ازار میدن واقعا خسته شدم از پس که پبش دعا نویس رفتم و پول خرج کردم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
کمکم کنید هم خودم هم شوهرم جادو شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
عالی بود سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۸
پناه بر خدا خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفظل
۱۹:۱۲ ۱۱ تير ۱۳۹۸
سلام من سه ماه از همسرم جداشدم و دوبار ازدواج کردم ولی هفته اول خوب بودیم ولی به بعد ازش بدم میاد ولی وقتی می خوام کنارش بخوابم نفرت دارم کنارش نخوابم تو خدا یه راهی جلو پام بزایین تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۴:۲۲ ۰۹ تير ۱۳۹۸
منم دچار این مشکلات سحر طلسم هستم نمیدونم چکار کنم هر کس این کارهارا میکنه خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
رزاق نام مادر فاطمه
۱۱:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
حدوی یه سال نم است کارم گره خورد نمدانم که کسی سحری جادو کرداست هیچ میل بهکار ندار م ومغازهام متشری نمیاد وبه هرکسی قاسط ته میدم نمیارن ماندم شمارا قسم می دهم به خدا دعاکن گره کارم بازشه واگر دعا بنوسید خداشما اجربدهد دعاکن تمام مردم گرهشون بازشه متشگرم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۸
در جامعه اسلامی جادوگر باید اعدام بشه .خدا لعنت کنه کسی که جادو میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
درسته همچیز
Iran (Islamic Republic of)
آزاده
۲۰:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
سلام یمدته خیلی بین من و هنسرم ک همودوست داشتیم دعواومشاجره شدید رخ میده .حس میکنم یکی جادو کرده که رابطه من و همسرم بهم بریزه و داره موفق میشه .توروخدا کمکم کنین
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۵:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۸
به نظر من اصلن پیش دعانویس مراجعه نکن بیشتر زندگیت نابودمیشه اوناابرو برات نمیزارن.باخواندن ایه الکرسی سوره فلق.مشکلت حل میشه.یاشباقبل از خواب قران بخون
Iran (Islamic Republic of)
پرنسس
۲۲:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام منو طلسم کردن زندگیم داره نابود میشه چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
سلام برا منم همش دعا میکنن طوری که بعضی اوقات بدون دلیل مریض میشم تموم کارام گره میوفته تورو خدا بگین چطور باطل کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
محرمانه
۱۲:۳۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
سلام مدت زیادیست که بتظرم جادو شده ایم از لحاظ اقتصادی کارهای پدرم بهم ریخته و من و خواهر و مادرم از چشم پدرم افتاده ایم.هر خواستگاری که واسم میاد چند جلسه که میگذره جوابشون منفی میشه به طور مرتب لکه ها و مایع هایی درب منزلمون میبینیم که به راحتی پاک نمیشه و چنر روز پیش یک لکه دیدیم که شکل یک عروسک بود وقتی به پدرم گفتیم و چون شک به یکی از اقوام پدرم داریم و فهمیدیم که پدرم بشون گفته چنر روز خونه نبودیم حالا که اومدیم در دو گوشه از سالنمون قطره هایی شبیه آب خونی دیدیم و یکی از این محلها هم قطره هس هم خط کشیده شده خواهش میکنم کمک کنید یه راهکار بدین بخدا خیلی دعا میخونیم ولی هیچکدوم از کارامون درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۲:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام من با نامزدم دچار مشکل میشیم و هی نسبت به من سرد و گرم میشه میددنم زنی تو زندگیشه و براش دعا میگیره من نمیخوام مراجعه کنم به دعا نویس برای باطل کردنش میشه بهم بگین چجوری دعاشو باطل کنم از راه دور چون با نامزدم قهریم. خواهش میکنم کمکم کنید
Finland
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
منم همين مشكل و دارم
Iran (Islamic Republic of)
خسته
۱۸:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام چطوری طلسم دل سیاهی رو باطل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
تبسم
۱۸:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام چطوری طلسم دل سیاهی عشقمو باطل کنم یکی برامون مانع درس کرده ازم دورش کرده
Iran (Islamic Republic of)
دختر
۲۰:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
سلام من چند وقته نامزدم یروزه باهام سرد شد الانم میگه خیلی دوست دارم ولی ی چیزی باعث میشه ازت فاصله بگیرم انگار طلسم شدم، منم همین فکرو میکنم توروخدا کمکم کنین چکار کنم ماخیلی همو دوست دازیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۱۲:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
تورو خداکمکم کنین مدتیه سحر شدیم هم خودم هم خونوادم شوهرم کم محلی میکنه پسرم تمایلی به درس نداره خودم مریض شدم یک کودکمبیماره حرف نمیزنه کمکم کنین از این وضع دربیام راهکار بدین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام تو رو خدا یکی بگه من چیکار کنم..ب هر چیزی میخام نمیرسم این اخریا هم نامزدم خیبی یهویی ازم سرد شد هم خودش و هم خانوادش.ـتو رو خدا بگید چیکار کنم ک دوباره برگردن.. از بس بدبیاری داشتم تو زندگیم دیگ نمیدوتم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
درسته سحر و جادو وجود داره ولی قدرتی بزرگتر از قدرت خدا نیتش اینو همیشه همه فراموش میکنن

جن و جنگیر بازی الکی نیستا گفته باشم !
وقتی میرین پیش جنگیر راه جن رو تو خونه ی خودتون باز میکنین راهی که هرگز نمیتونید ببندینش و کار شماها نیست
این کارا عاقبت خوبی نداره دارم میبینم که میگم
درسته سحر و جادو هست ولی خدا میتونه کمکتون کنه فقط . بعدشم قدرتتون انقدر بالا باشه و امیدتون به خدا انقدر زیاد باشه که سحر نشید
همیشه هم در حال ذکر و صلوات باشید اگر سحر شدید هر چی میخاید به من بگید
فقط ادمای مثل من گناهکار میتونن سحر بشن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۶:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۶:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام برام دعا کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
فقط باید توکل به خدا کنید سحر وجادو خرافات است
Iran (Islamic Republic of)
Mohamadreza Bayat
۰۸:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام
مدتی است که دست بهرکاری می زنم اولش خوب پیش میره ولی آخرش به مشگل می خوره
منی تونم خوب حرف را بزنم و مطلبم رابرسانم ،حافظه یادگیریم کم شده خوابم هم خوب نیست ،قرض زیاد دارم به هرکس هم پول میدم برنمی گرداند باسختی باید پس بگیرم تشکر می کنم کمکم کنید
Germany
مریم
۱۴:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
سلام. اعتقاد و توکلتون بخدا باسن. من نزدیک یکسال دچار مشکلاتی در زندگی زناشوییم شدم . هم خودم اخلاقم بد شده بود و هم همسرم بطور ناگهانی سرد شد و هرکاری میکردم میگفت هیچ علاقه ای بهت ندارم . تاقبلش خیلی خوب بود ولی یهو اینطوری شدو دیگه هر کار میکردم فایده نداشت درنهایت خواستم برم پیش دعا نویس ک لحطه اخر پشیمون سدم و گفتم مشکلاتت بخاطر خطاها و گناها و از یاد بردن خداست . دعا نویس هیچکاری برات نمیکنه. تصمیم گرفتم نماز اول وقت بخونم عیبت نکنم در یک کلام سعی کردم گناهامو کنار بذارمو دوباره اعتماد کنم بخدا . نمیگم پاک شدم .اصلا. ولی تلاشمو میکردم. شبا سه رکعت اخر نماز شب و هم میخوندم. و با وجود سرسختی و بی احترامی های شوهرم همچنان بش محبت میکردم و بابت اشتباهام ازش عذر خواهی میکردم و در ضمن اشتباهات اون رو هم محترمانه گوشزد میکردم.در نهایت بعد سه ماه بطور ناگهانی همسرم گف بیا همه چیزو فراموش کنیمو دوباره زندگیمونو بسازیم. دوستای من اول و اخرررر فقط خدااا. دعانویس و این چیزا رو ول کنید . فقط بخدا نزدیک شین و گناه نکنین.والسلام
Afghanistan
ناشناس
۰۳:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام اگر امکان دارد من را راهنمایی کنید که اگر یک فردی جادو شود چگونه خود را نجات دهد
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۰۳:۰۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
من وشوهرم همیدگرخیلی دوست داشتیم الان جدا شدیم یه دخترخوشکل هم دارم نمیتونم بدون اون زندگی کنم رفتم دعا نویس گفت جادو کردن تورا خدا کمکم کنید شوهرم برگردونه خ
ونه ام ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
بایدتویه ظرم ادرارکنی وفت قطره بریزی توی آب بطری بدی همسرت بخوره یه ماه طول میکشه ولی تاثیرداره بهت قول میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام عالی بودن ممنون خداخیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
Nili
۰۱:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
من سوالی پرسیدم اما کسی پاسخگو نبود
Iran (Islamic Republic of)
Nili
۲۰:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام حدودا بیست و چند. سال پیش مامانم با پدر و خالش پیش یکی از رمال های معروف میرن .مادر من به عنوان همراه خالش میره.زمانی که میرن به پدر بزرگم میگه که چند سال دیگه میمری و به مادرم هم نگاه میکنه و میگه شما هم بعد فوت پدرت چند سال بعد میمری.که مادر من میگه این چه حرفیه من نمیخوام چیزی بدونم اما اون میگه و اینم میگه پولی هم ازت نمیخوام.حتی بهش گفت با موی گربه سحرو جادوت کردن بیا باز کنم برات اما نرفت.پدر بزرگم چند سال بعد واقعا فوت شد در اثر خونریزی داخلی.مادر من هم بیشتر ترسید الان شانزده ساله پدر بزرگم فوت شده و بعد این همه سال مامانمو به خاطر اعصابش بردم روان پزشک بعد چند دقیقه دکتر صدام زد ازم پرسید میدونی مشکل مادرت توی اینهمه سال چی بوده که تازه فهمیدم تو تمومه این سال ها هر روز و هر شب به مرگش فکر میکرده.من تموم روز گریه کردم که چرا مامانم اینهمه سال ب ما نگفت دردشو.سوالی که دارم اینه که رمال ها تاریخ مرگو میتونن بگن؟؟؟من میترسم !!!مامانم میگه وقتی پدر. بزرگت مرد بیشتر ترسیدم که منم پس میمیرم.تورو خدا یکی کمک کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۶:۱۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم حرز امام جواد را از فردی که مؤمن است و خودش حرز را مینویسد بگیرید و به بازوی راست خود ببندید و همیشه به بازویتان باشد به اذن خدا تا آخر عمر حتی یک سحر یا چشم زخم برای شما اثر نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام من وقتی 17یا 18 ساله بودم کنار کانال اب زلالی نشسته بودم ماه رمضان بود.دیدم یه پلاستیک مشکوک که پر بود از برگه a4 توی ابه...با چوب گرفتمش ... اون موقع نمیدونستم چی هستن ولی الان متوجه شدم اشکال و اعداد و حروف ساحرها و جادوگراست...بینشون دوتا دوهزارتومنی دیدم... پول را برداشتم و بقیه را انداختم توی اب... از زمانی که متوجه شدم ذهنم را مشغول کرده..اگه کسی میتونه کمکم کنه که ایا شرعا کار بدی انجام دادم؟هم از تبعات همون جادو و جمبل ها توی زندگی
Afghanistan
Matin
۰۶:۱۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام میشه یه کمکی برایم کنید خیلی د مشکل دچار هستم آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام واقعا دعاوجادو وجود داره منو شوهرم عاشق هم بودیم ولی یهو ازم سرد شد و باگریه بهم میگف من دوست دارم چرا ازت بدم میاد والان حدوده یکساله منو بچه رو گذاشت رف پیش خانوادش میگ طلاق یهویی و بدون دلیل فقط از من بدش اومده.ب خاطر بچه گاهی میاد ومیره خواهش میکنم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
من به سحر وجادو اعتقاد ندارم فقط خداوند میتونه مشکلات را حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا مشکل همه رو حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
جالب بود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام واقعا دعاوجادو وجود داره منو شوهرم عاشق هم بودیم ولی یهو ازم سرد شد و باگریه بهم میگف من دوست دارم چرا ازت بدم میاد والان حدوده یکساله منو بچه رو گذاشت رف پیش خانوادش میگ طلاق یهویی و بدون دلیل فقط از من بدش اومده.ب خاطر بچه گاهی میاد ومیره خواهش میکنم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۲۲:۴۲ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
سلام.
ببینید سحر و جادو یکی از راه های باطل کردنش،انجام واجبات هست. اگر سحر شده باشید،جن شیطانی ای که برای آزار شما اومده،تلاش می کنه که شما نماز نخونید. گناه کنید و هزار جور کار دیگه. پس خواهشا برای ابطالش پناه بر الله ببرید و قرآن زیاد بخوانید. و همچنین روزه گرفتن که خیلی اثر داره. البته شما نباید فقط بخاطر باطل شدن سحر واجبات رو انجام بدید. بخاطر رضای الهی انجام بدید. من ۱۵ ساله هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۶
باید به خدا توکل کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام به نظرمن گوگل ازعطاری بگیرید توخونه دود کنیدهرچی سحروجادوباشه ازبین میره انشالله ماکه امتحان کردیم خوب بوده
۱۲