گزارش یواِس‌اِی تودی:

آیا سخنرانی بیل کلینتون حمایت رأی‌دهندگان را برای همسرش به ارمغان می‌آورد؟

همسر هیلاری کلینتون سه‌شنبه شب در گردهمایی ملی حزب دموکرات سخنرانی می‌کند.

آیا سخنرانی بیل کلینتون حمایت رأی‌دهندگان را برای همسرش به ارمغان می‌آورد؟
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یواِس‌اِی تودی، «بیل کلینتون،» همسر هیلاری کلینتون –نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا- سه‌شنبه شب در گردهمایی حزب دموکرات سخنرانی می‌کند. وی در گردهمایی حزبی شرکت می‌کند که از زمان ریاست خودش تاکنون بسیار تغییر کرده است. سوال این است که آیا چهل‌و‌دومین رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند بر دموکرات‌های محافظه‌کاری که مشتاقانه حامی وی بودند و امروز از حمایت همسرش امتناع می‌کنند، تأثیرگذار باشد.

کلینتون از سال 1988 تاکنون در تمام گردهمایی‌های معرفی نامزدهای انتخابات آمریکا سخنرانی کرده است. مروری بر سخنان وی نشان می‌دهد  پیام حزب دموکرات در حال حاضر بسیار متفاوت است.

برخی از سیاست‌هایی که امضای بیل کلینتون به اجرا شدن آنها منجر شده است، در حال حاضر بسیار بحث‌برانگیز هستند. برای مثال توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی 1993 و قوانین جنایی که وی امضا کرده است مورد انتقاد بسیاری از آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار قرار گرفته است. این افراد معتقدند قوانین مذکور به طور بی‌سابقه‌ای نرخ حبس جوانان را افزایش داده‌اند.

مشاور سیاست داخلی سابق کلینتون در این خصوص گفت: «آیا می‌توان اولویت‌های افرادی که حزب را ترک کرده‌اند و آنهایی که به عضویت آن درآمده‌اند را تطبیق داد؟ خیر.»

حزب دموکراتی که امروز هیلاری کلینتون در آن فعالیت می‌کند با حزبی که همسرش آن را اداره می‌کرد بسیار متفاوت است. با این حال سخنرانی بیل کلینتون یادآور دوره اقتصادی بهتری برای مردم است. هیلاری کلینتون نیز اعلام کرده است مسئولیت احیای مناطقی از کشور که دارای مشکل اقتصادی هستند را به همسرش واگذار می‌کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار