گیلان؛

تقدیر از خبرنگار پیشکسوت روزنامه اطلاعات

در آستانه روز خبرنگار مسئولان استانی از خبرنگار پیشکسوت روزنامه اطلاعات در شرق گیلان عیادت و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، به همراه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان با حضور در منزل موسی اکبری پاشاکی، خبرنگار پیشکسوت روزنامه اطلاعات تلاش هایش در سه دهه کار خبری را تقدیر و تحسین کردند.
یونس رنجکش نقش این خبرنگار فعال را در معرفی و اطلاع رسانی 50 سال اخیر زادگاهش، پاشاکی بسیار موثر و ارزشمند دانست و گفت: مرور اخبار منتشر شده از این روستا در روزگارانی که امکانات ارسال خبر چندان پیشرفته و فراهم نبود، نشان می دهد با عشق و علاقه و توجه به رسالت خبرنگاری اقدامات باارزشی می توان انجام داد.
وی افزود: پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع‌ رسانی سرمایه های اجتماعی جامعه هستند که باید زحمات و تلاش های آنان را پاس بداریم.
در این دیدار از مجموعه اخبار و گزارش های بیش از 30 ساله این خبرنگار پیشکسوت روزنامه اطلاعات که توسط اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در قالب یک کتابچه تدوین شده است، رونمایی شد.
موسی اکبری پاشاکی متولد سال ۱۳۲۵ از سن 23 سالگی فعالیت خبرنگاری خود را در روستای پاشاکی از توابع شهرستان لاهیجان آغاز کرد و در طول بیش از 30 سال اخبار و رویدادهای مختلفی از این روستا در روزنامه اطلاعات منتشر کرد.
وی هم اکنون به دلیل بیماری قلبی دوران استراحت خود را در شهر سیاهکل سپری می کند.
از این خبرنگار زحمتکش سال های دور به همراه سیدرضا حسینی، علی فکوری و همایون محمودی سه تن دیگر از پیشکسوتان مطبوعات گیلان امروز در مراسم استانی روز خبرنگار که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار می‌شود، نیز تجلیل می شود.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.