پیام تسلیت سرکرده منافقین در پی اعدام تکفیری‌ها در ایران

در پی اعدام تعدادی از تکفیری‌های مرتبط با داعش و القاعده در ایران، سرکرده گروهک تروریستی منافقین پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی اعدام تعدادی از اعضای گروهک تروریستی «توحید و جهاد» در ایران که هفته گذشته انجام گرفت، مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین پیام تسلیت داد.

پیام تسلیت سرکرده منافقین در پی اعدام تکفیری‌ها در ایران

گروه تروریستی «توحید و جهاد» سال 1387 و همزمان با شعبه اصلی آن در عراق که به‌سرکردگی ابومصعب زرقاوی کار خود را در مرزهای کشورمان و با استفاده از عناصر فریب‌خورده آغاز کرد.

این گروه عملیات‌های تروریستی و خرابکاری از جمله ترور چند ماموستا در سنندج، حمله به پاسگاه نیروی انتظامی و نیز حمله و سرقت چند طلافروشی در زنجان و همدان و به شهادت رساندن مأموران نیروی انتظامی، چند محیط‌بان و نیز مردم عادی را در کارنامه خود دارد.

اقدامات آنها در نهایت منجر به شهادت 20 نفر و مجروحیت 40 تن دیگر شد که در میان شهدا عناصر شاخصی مانند شهید محمد شیخ الاسلام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و شهید برهان عالی از روحانیون متنفذ اهل سنت را می‌توان نام برد.

در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته در تاریخ 1 اردیبهشت 1390 آخرین خانه تیمی گروه در محله حسن‌آباد سنندج زیر ضربه قرار گرفت و آنان دستگیر شدند.

لازم به ذکر است که تعداد 102 نفر از عناصر و هواداران گروهک تروریستی تکفیری توحید و جهاد شناسایی شدند و مورد پیگرد اطلاعاتی و عملیاتی و قضایی قرار گرفتند که از این افراد تعدادی در درگیری مسلحانه با نیروهای انتظامی و امنیتی به هلاکت رسیدند و تعدادی دستگیر که برخی از آنها محکوم به اعدام و تعدادی نیز به حبس محکوم شدند.

منیع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
انشاالله روزی این مریم چارچشم را اعدام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
لعنت بر روح کثیفشان لعنت بر مریم اواره کثیف خود فروش بی غیرت ایدزی
آخرین اخبار