رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند:

96 آزاده سند افتخار و آزادگی مردم نهاوند هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: در طول دوران دفاع مقدس 96 آزاده سرفراز و 2 هزار و 500 جانباز و 856 شهید گرانقدر سند برآزادگی افتخار و شرف مردم نهاوند هستند.

96 آزاده سند افتخار و آزادگی مردم نهاوند هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: علی خزایی در گردهمایی 96 آزاده نهاوند اظهار داشت : آزادگان نهاوند فقط مختص به رپیم بعثی عراق و صدام نبود بلکه در دوران رپیم ستم شاهی تعدادی از جوانان انقلابی و عدالتخواه نهاوندی در زندان بودند که تعدادی از آنها آزاد و 6نفر از آنها در سال 52 به شهادت رسیدند.

وی گفت: باید  خاطرات آزادگان و رزمندگان نهاوندی را در قالب کتاب گردآوری کنیم که یک نویسنده خوزستانی مقداری از کار ایثارگران را در قالب یک کتاب انجام داده.

خزایی افزود: آزادگان سند ایستادگی و استقامت ملت ایران هستند و هشت سال دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که باید زوایای ارزشمند آن در ابعاد مختلف را شناخت و به نسل‎های آینده انتقال داد.

وی آزادگان را سند ایستادگی و استقامت ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی توانسته در برابر استکبار جهانی مقتدرانه بایستد و به خار چشم دشمنان تبدیل شود به دلیل وجود روحیه ایثارگری و ازخودگذشتگی آحاد مردم به ویژه رزمندگان و ایثارگران بود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار