جذب بیش از 195 هزار دانش‌آموز به کمک طرح خرید خدمات آموزشی

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی از جذب 195 هزار دانش‌آموز و رضایت اولیا و مدیران آموزش و پرورش به وسیله طرح خدمات آموزشی خبر داد.

مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت طرح خرید خدمات آموزشی گفت: این طرح به شیوه مدیریت مدارس مربوط می‌شود در واقع متناسب با قوانین بودجه به مکان‌هایی آموزش و پرورش امکان ارائه خدمات ندارد نظیر مناطق محروم و دور افتاده و صعب‌العبور و حاشیه شهرهایی که امکان اعزام معلم نیست و مدارس فاقد فضای آموزشی مناسب خدمات رسانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: موسسان غیر دولتی که توانایی و مجوز انجام این کار را داشته باشند به شکل خرید خدمات فعالیت خود را انجام می‌دهند.

گرد با بیان اینکه در این طرح با رعایت اصل 30 قانون اساسی خانواده‌های برای تحصیل فرزندان هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند عنوان کرد: سال گذشته بیش از 195 هزار نفر طریق صندلی خالی و خرید خدمات جذب شدند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه معاونان ارزیابی استان‌ها و اولیا و مدیران رضایت کامل از این طرح داشتند، اظهار کرد: نیروهای رسمی و حق التدریسی که در این طرح شرکت می‌کنند، دوره‌های لازم برای تدریس را گذرانده‌اند و امیدواریم دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نیز به این گروه از نیروها بپیوندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار