قزوین؛

جهانگیری به استان قزوین سفر می‌کند+برنامه‌ها

هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان به استان قزوین سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نشست هماهنگی سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین صبح امروز با حضور مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

در این نشست برنامه‌های سفر اسحاق جهانگیری اعلام شده و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم استقبال و افتتاح پروژه‌ها انجام شده و بر ضرورت برگزاری هر چه‌ بهتر و باشکوه‌تر این مراسم انجام شد.

اسحاق جهانگیری هم‌زمان با آغاز هفته دولت در روز دوم شهریورماه راس ساعت 9 و نیم صبح به وسیله بالگرد وارد استان قزوین شده و در نخستین برنامه‌اش از روند عملیات اجرایی سد نهب بازدید کرده و پس از آن برای افتتاح واحد دامداری سه هزار رأسی آوین دشت به این منطقه می‌رود.

معاون اول رئیس جمهور پس از افتتاح این واحد دامداری با حضور در کارخانه تولید شیشه دارویی رازی این واحد صنعتی را نیز به بهره‌برداری می‌رساند و پس از آن نیز طرح توسعه کارخانجات هفت الماس بزرگ‌ترین واحد تولید کننده انواع ورق‌های آهن را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح واحد صنعتی راستی‌کار شهر صنعتی البرز، مرکز دیالیز الوند، سیستم جامع شهرسازی استان قزوین، پارکینگ طبقاتی 1000 واحدی، کارخانه خوراک دام کوهین و 200 پروژه اینترنت پرسرعت روستایی از طریق ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های سفر جهانگیری به استان قزوین است.

وی پس از افتتاح این پروژه‌ها در شورای اداری استان قزوین که با محوریت نشست با فعالان اقتصادی حوزه صنعت و کشاورزی شرکت می‌کند.

برای پروژه‌های یاد شده بیش از 2000 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار