جهانی شدن لالجین از دستاورد های دولت تدبیر و امید است

مسعود سلطانی‌فر گفت: ساخت موزه سفال در لالجین از اولویت‌های مهم سازمان میراث فرهنگی کشور محسوب می‌شود چرا که از امروز لالجین مقصد گردشگری جهانی در زمینه سفال است.

جهانی شدن لالجین از دستاورد های  دولت تدبیر و امید استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور ظهر امروز در جشن جهانی شدن لالجین اظهار داشت: جهانی شدن لالجین امروز آورده حرکت بزرگ دولت در اجرای برجام است بر این اساس انتظار می‌رود صادرات در این حوزه با رشد افزایشی چشمگیری روبه رو شود.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: لالجین از نظر وسعت و جمعیت در میان سایر شهرهای جهانی، کوچکترین شهر جهانی محسوب می‌شود که در عین کوچکی، بزرگی مشهودی را در هنر خود دارد.

سلطانی فر با  اشاره به اینکه  جهانی شدن لالجین دست آورد تدبیر و امید است بیان  کرد: برجام حق واقعی و مسلم ما را از کشورهای طرف مذاکره به خوبی باز پس گرفت بنابراین آینده ایران بسیار روشن است.

وی  افزود: لالجین دارای مردمی است که قلبی بزرگ و اندیشه ای بلند دارند و انتظار به حق مردم از دولت حل مشکلات بوده است  که دولت با درک صحیحی از مشکلات از جمله مباحث اقتصادی تلاش کرد تا زیرساخت های لازم برای حل مشکلات را فراهم کند.

معاون رئیس جمهور  اظهار با اشاره به موضوع  مذاکرات  هسته ای بیان  داشت: در مذاکرات هسته ای به هر دو هدف اصلی لغو تحریم ها و ادامه فعالیت های هسته ای دست یافتیم و این طبیعی است مشکلاتی که طی چندین سال تحریم به وجود آمده ظرف چند ماه حل نخواهد شد.

وی در ادامه  گفت: ایران آینده بسیار روشنی دارد اقتصاد به دوران رونق و شکوفایی خواهد رسید و امیدواری را باید در مردم رشد دهیم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.