گرمسار؛

افتتاح مجتمع گردشگری ستاره کویر گرمسار

مجتمع ستاره طلایی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان گرمسار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار، محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری  در آخرین برنامه خود در استان سمنان یک طرح دانشگاهی در حوزه گردشگری را در شهرستان گرمسار افتتاح کرد.
مجتمع ستاره طلایی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان گرمسار و استان سمنان به شمار می‌رود.
فرماندار گرمسار در این آیین با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های گردشگری تصریح کرد: با توجه به وسعت و جذابیت آثار طبیعی و تاریخی استان سمنان و توجه گردشگران به این آثار، توجه به احداث زیرساخت‌های حوزه توریسم در استان سمنان و شهرستان گرمسار ضروری است.
داریوش طاهری با اشاره به اینکه مجتمع ستاره کویر گرمسار با همین حذف احداث‌شده و به بهره‌برداری رسیده است  گفت:این مجتمع بیش از سه هزار مترمربع زیربنا دارد.
 وی با اشاره به اینکه این پروژه یک طرح دانشگاهی و گردشگری است افزود: دانشگاه غیردولتی علا الدوله سمنانی حاجی‌آباد گرمسار این طرح را به بهره‌برداری رسانده است و این مهم اهتمام دانشگاه‌ها را به صنعت توریسم می‌رساند.
فرماندار گرمسار با اشاره به هزینه انجام‌شده برای افتتاح این پروژه گفت: مجتمع ستاره کویر گرمسار با صرف بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۱ دی ۱۳۹۶
مبارکه
Iran (Islamic Republic of)
سعيد روحي
۱۳:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
در يكي از روزهاي ارديبهشت 96 جهت گشت و گذار و ديدن حمام قديمي روستا راهي شديم جا دارد از همه كوشش آقای فامیلی كه اين حمام قديمي و بلا استفاده را به اين چنين مكان زيبايي تبديل كرده است تشكر و قدرداني كنيم .لازم بذكر است عكس يادبود متولي اين حمام مرحوم رضا ذبيحي ملقب به رضا حمامي هم در اين مكان ديده ميشود كه حركتي شايسته جهت ارج نهادن به قديميهاي اين روستا ميباشد
United States of America
سعید روحی
۱۶:۰۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام خدمت جناب اقای دکتر فامیلی که در احیا وابادانی روستای حاجی اباد از توابع گرمسار نقش بسزا و ارزنده ای داشته وبا تاسیس دانشگاه فنی در این روستای فراموش شده نام این روستا را دوباره زنده کرد وافتخاری دیگر در کارنامه خود ثبت کرد و با افتتاح مجتمع گردشگری ستاره درخشان کویر در این روستا ضمن کسب افتخاری دیگر و جذب توریست در این منطقه که در پیشرفت و ابادانی این روستا موثر میباشد را به فال نیک گرفته و کمال تشکر و قدر دانی را از ایشان مینماییم و امیدواریم اجر معنوی این مهم که هدف اصلی شما می باشد
آخرین اخبار