گرامیداشت یاد شهدای 8 شهریور در اینستاگرام ضرغامی +اینستاپست

عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش یاد شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از واقعه هفتم تير که طي آن شهيد بهشتی و 72 تن از ياران انقلاب به شهادت رسیدند، ضدانقلاب اقدام به بمب‌گذاری در دفتر نخست وزيری نمودند و در اين واقعه که در تاریخ 8 شهریور سال 1360 رخ داد شهيد محمدعلی رجايی رييس جمهور محبوب و مردمی و نيز نخست وزير متفکر و دانشمندش حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر محمدجواد باهنر به درجه رفيع شهادت نايل آمدند. 

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداو سیما با انتشارپستی در اینستاگرامش به ویژگی های اخلاقی شهید رجایی صحبت به میان آورد.

ضرغامی نوشت:

برادر رجائی!

8 شهریور سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر را گرامی می‌داریم؛این روزها برخی آدم‌های ساده لوح، یاد مرحوم آقای منتظری را در حمایت از منافقین زنده نگه می‌دارند.
منافقین پدر معنوی داعش و آموزگار ترور و جنایت و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم هستند و امروز هم دست در دست حکام سفاک سعودی به دنبال سازماندهی مجدد و ازسرگیری جنایات خود هستند. 
مسعود رجوی سرکرده آنان به طرز رقت‌باری در اردن جان باخته است. ‌حرم‌سرای او پادشاهان قاجار و زنبارگان تاریخ را روسفید کرده است. مریم قجر عضدانلو، همسر سابق مهدی ابریشمچی که نقش اصلی در بی‌حیثیت کردن زنان و دختران به اصطلاح مجاهد را داشته، امروز با خوش رقصی برای شاهزادگان عرب جیره و مواجب زندگی اشرافی خود را تأمین می‌کند.
پی نوشت:
امروز در جلسه‌ای شرکت کردم که اعضاء آن خاطرات خوبی را از شهید رجائی نقل می‌کردند.
شهید رجائی به یکی از اعضاء محترم این جلسه گفته بود که نسبت من با امام دقیقاً مثل نسبت این پیرمرد با من در این عکس است یعنی در رابطه با امام جز عشق و ارادت و تعبد چیز دیگری بر من حاکم نیست. در عین حال برای انجام وظایف و مسئولیت‌هایم از امام اجازه نمی‌گیرم. آنچه را که مصلحت می‌دانم انجام می‌دهم. اگر اشتباه باشد امام به من تذکر می‌دهند. 
دیگری هم گفت من در جلسه هیئت دولت رجائی بودم؛ بساط چای و بیسکویت در گوشه‌ای از اتاق برقرار بود. یکبار که برای برداشتن بیسکویت رفتم فقط یک نصفه در داخل بشقاب بود. همان را خوردم و برگشتم.شهید رجائی که شاهد این مسأله بود از جای خود بلند شد و بشقاب را از بیسکویت‌های داخل کمد پر کرد و جلو من گذاشت و مجدداً برای اداره جلسه سر جای خود نشست.
امروز بدیهی‌ترین رفتارهای انسانی و اسلامی کیمیا شده و موجب تعجب‌مان می‌شود!!



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار