مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب؛

فعالیت های عمرانی مترو، نشست زمین را تشدید می کند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: نشست در خیابان شوش به سبب شکستگی در لوله انتقال آب بوده و در حال حاضر نیز آبرسانی این منطقه در حالت عادی قرار دارد.


عمق گودال های ناشی از شکستگی لوله آب سطحی استمحمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص حادثه نشست زمین خیابان شوش اظهار داشت: نشست این خیابان به سبب شکستگی در لوله انتقال آب بوده که ماموران شرکت آب و فاضلاب به سرعت برای ترمیم این خط لوله به محل حادثه اعزام و نسبت به تعمیر آن اقدام کردند و در حال حاضر نیز آبرسانی این منطقه در حالت عادی قرار دارد.

وی با اشاره به صحبت های معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر قصور این شرکت اظهار داشت: همه روزه اتفاقاتی در سطح استان تهران به وقوع می‌پیوندد که با توجه به  قدیمی بودن لوله های انتقال، بروز شکستگی  لوله های آب امری اجتناب ناپذیر است اما عمق گودال ایجاد شده به سبب شکستگی آب حداکثر دومتر خواهد بود.

پرورش تاکید کرد: فعالیت های عمرانی در عمق 15 متری پدیده نشست زمین را تشدید می کند بطوریکه در گذشته نیز شاهد حوادثی نظیر خیابان شهران، خیابان پیامبر و ... بوده ایم که عمق گدال های ایجاد شده تا 10 متر نیز می رسید.

وی یادآور شد: طبق توافق صورت گرفته در کمیته مدیریت بحران، مسئولان امر از اظهار نظرهای شتابزده و یک طرفه و قبل از گزارش کارشناسی منع شده بودند اما در اتفاقات اخیر شاهد نقض این توافق از طرف سایر ارگان ها بوده ایم.

گفتنی است این حادثه  در کوچه‌ای در حوالی میدان شوش منطقه ١٥ تهران در نتیجه شکستگی یک انشعاب فرعی آب به وجود آمده  است که عمق گودال ایجاد شده سه متر و قطر آن دومتر اندازه گیری شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: شکستگی لوله ، آب ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار